Jumaat, April 12, 2013


SH tak pasti sama ada nak gelak berguling - guling atau hanya sekadar menggelengkan kepala bila baca kenyataan yang dikeluarkan oleh Si Khalid Gagap ni.

Dah la ianya disebut depan orang ramai dengan muka selamba. Dilapor pulak dalam laman portal Keldai Daily tu. Nah! Ini apa yang Si Khalid Gagap tu sebut:
“Petang tadi (semalam), saya terima emel daripada beberapa  rakan saya yang membuat tinjauan (survey) secara teliti.
“Mereka merupakan kumpulan universiti yang membuat kajian dan tiada kepentingan dalam politik, termasuk Sabah dan Sarawak.
IMG_7344
“Mereka kata jika strategi Pakatan seperti yang ada sekarang, kita sekurang-kurangnya akan memenangi 215 kerusi Parlimen,” katanya disambut sorakan gemuruh.

Pendedahan itu dibuat depan lebih 5,000 orang dalam ceramah di padang bola di Jalan Jujur, Bandar Tun Razak 10 April lalu.
Ada 222 kerusi Parlimen di Malaysia dan kajian itu – jika benar – menunjukkan Pakatan memiliki majoriti dua pertiga, sekaligus membentuk sebuah kerajaan yang kuat.
Tanpa menyebut identiti kumpulan yang melakukan kajian berkenaan, Khalid berkata, penyelidikan dibuat melalui tiga peringkat iaitu antaranya Jun dan Disember tahun lalu dan Mac 2013.
Persoalannya, kalau dia benar - benar yakin dengan 'kajian teliti' yang telah dibuat, kenapa dia tak nyatakan secara terang - terangan? Kenapa nak sembunyi - sembunyi?

Kot ye pun nak menipu, agak - agak la jugak Khalid oi!!! Ini buat andaian nak sedapkan telinga pencacai - pencacai je. Tak masuk akal lansung!!!

Tolong la Khalid!!! Kalau dah Gagap tu, jangan menipu. Akhirnya nanti kantoi jugak. Buat malu muka je! Kalau setakat bercakap kosong tanpa bukti, semua orang pun boleh buat. Budak sekolah tadika pun pandai Khalid oi!!!
Categories: , , ,

1 ulasan:

  1. Ini lah modal mereka nanti pru13 Pakatan Rakyat kalah terok mereka akan kata pilihan raya tipu.

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping