Khamis, April 04, 2013


Ha sudah la dah!!! Apa cerita ni? Macam mana kes dalam kain puak - puak Pakatan Haramjadah tu boleh terbongkar ni? Siapa punya kerja? UMNO jugak ke?

Kalau sebelum ini, YAB Menteri Besar Kedah memaklumkan kepada pihak media yang dia masih belum dapat senarai penuh calon untuk Pakatan di Kedah.
ALOR SETAR - Menteri Besar Kedah Datuk Seri Azizan Abdul Razak berkata beliau masih belum menerima daripada Pas pusat, senarai akhir calon-calon Pas yang bakal bertanding, pada Pilihan Raya Umum ke-13.

 Beliau berkata mengikut tradisi Pas Kedah, pengumuman dilakukan untuk senarai penuh calon yang bertanding di negeri ini.
Tambah Tok Jan lagi, setakat hari ini PKR juga masih belum selesai membahagi - bahagikan kerusi dan menyenaraikan calon mereka untuk kerusi DUN.
"... PKR (Parti Keadilan Rakyat) pun tak selesai lagi calon Dun dia.


"Kita ada beberapa strategi, tapi baik umum awal. Macam kes Baling, umum awal sebab dia (Brig Jen (B) Datuk Najmi Ahmad)  baru masuk politik, nak dedah kepada rakyat," katanya pada sidang media di sini hari ini.
Nah!!! Korang nak tau sebab apa nama - nama calon PAS masih belum dihantar oleh PAS Pusat kepada Tok Jan? Hah! Ini jawapan dia:


Heh! Nampak sangat la yang puak - puak PKR tu mempunyai tanggapan buruk terhadap Tok Jan. Kononnya bagi diorang, Tok Jan ni berat sebelah dan tak boleh dipercayai.

Bukan apa. Diorang takut nama - nama pemimpin yang Pro Anwar akan tercicir. Sebab tu la diorang mintak senarai tu terlebih dahulu untuk disemak sebelum diluluskan.

Sekarang sudah jelas bahawa puak - puak Parti Kencing Rakyat tu memang mengamalkan dasar Kuku Besi. Belum memerintah pun diorang dah mula berasa sangsi sesama sendiri. Kalau dah memerintah nanti? Alamat jahanam la Negara dibuat!!! Nauzubillah!!!
Categories: , , ,

1 ulasan:

  1. http://mrmansuh.blogspot.com/
    MOHON PAUTKAN BLOG SAYA KEPADA BLOG TUAN, DEMI AGAMA, BANGSA DAN TANAH AIR

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping