Selasa, April 30, 2013


Woi Bang Non!!! Tak payah la hang nak susah - susah dok 'repair' orang lain punya sokongan. Hang sapa nak pertikaikan pasal orang lain?

Apa? Hang ingat hang tuhan ka nak pi perbetuikan sokongan orang? Hang ingat hang ada kuasa ka nak pi tukaq sokongan Hadi Awang tu?

Woi Bang Non!!! Sedaq diri la sikit!!! Orang PAS tak mau sokong la Parti Kencing Rakyat hang tu sebab hang kuat menipu!!! Itu perkara pasti yang semua orang tau.

Malah, jangan kata rakyat biasa. Malah penyokong tegaq macam Pak Jabit ni pun tak sokong parti songsang hang tu tau!!! Depa semua pakat nak undi PAS ja!!!

Bila orang tanya, pasai pa Pak Jabit tak mau undi PKR, Pak Jabit jawab, undi tu hak dia, bukan hak orang lain yang nak tentukan. Dia nak sokong sapa, tu dia punya pasai!!!


Jadi, tak payah la hang nak merepek benda yang bukan - bukan!!! Terima aja la hakikat Bang Non oi!!! Orang PAS memang tak mau hang jadi Perdana Menteri. Depa tau, kalau hang jadi PM, habis pelingkup negara hang buat Bang Non oi!!!
Categories: , , ,

2 ulasan:

  1. Kalau tak cukup ilmu jangan berbicara. Saya orang muda terpelajar dan dah banyak kaji politik kat negara ni dan saya ada sebab kenapa saya tolak kerajaan kini dan lebih memberi perhatian kepada pakatan.

    BalasPadam
  2. You got speechless right semut hitam.? wanna debate or you masih mahu berada di takuk lama. pemikiran orang muda lebih ke depan berbanding golongan tua.

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping