Jumaat, April 12, 2013


Hehehe... ada jugak member buat lawak bila cerita pasal video terbaru Pok Mus kita ni. Kata dia, kenapa pulak kita nak salahkan Pak Mus tu?

"Watpe kite nok saloh ke Pok Mus? Semua ni buke saloh die. Tapi saloh puang (Pompuan) dale video tu. Yang die nok layang Pok Mus tu ngape? Doh tak de keje laing ke?"

Hoh pulok!!! Doh saloh ke puang tu pulok deme ni. Tu semua sebab tak bulih nak jawab isu le tu. Tu sebab diorang saloh ke puang tu. Hehehe...

Dengar - dengar cerita, isu tu akan dibawa berbincang dalam mesyuarat tergempor PAS esok. Nok bincang menda lagi weh! Nak cari siapa yang diorang nak saloh?
Difahamkan Pas Pusat akan adakan mesyuarat tergempar pada pagi esok bagi membincangkan berkenaan isu video Mustapha Ali yang dikatakan sedang diedarkan  oleh 'orang dalam' pakatan sendiri.



Pas Pusat mengambil langkah tunggu dan lihat berkenaan isu ini kerana isu ini merupakan isu berat dan mesyuarat perlu diadakan segera bagi mengambil tindakan selanjutnya.

Dalam keadaan menjelang pilihanraya masih ada duri dalam daging yang sanggup mengambil kesempatan terhadap rakan dalam pakatan sendiri.
Kalau nak saloh, tunggu Polis siasat dulu la dua orang budok yang diorang tangkap semalam. Katanya, budak - budak tu anak buah Sam Ketot. Bior Sam Ketot la jawab weh!!!

Polis berjaya mengesan perbuatan mengedarkan video cakera padat (VCD) seks yang kononnya melibatkan seorang pemimpin utama parti pembangkang oleh seorang lelaki di daerah Besut hari ini.


Kejadian itu dikesan di kawasan Perumahan Lorong Sekolah dan Perumahan Lorong Hidayah di Kampung Alor Lintang, Besut.


Video cakera padat beserta sejumlah gambar 'aksi' pemimpin pembangkang itu di dalam sampul surat itu diletakkan di pekarangan rumah penduduk sekitar kawasan itu.


Ketua Jabatan Siasatan Jenayah Terengganu, Asisten Komisioner K. Manoharan, mengesahkan pihaknya menerima laporan berhubung pengedaran video seks itu kira-kira pukul 7.40 pagi tadi di Balai Polis Kampung Raja, Besut.


"Bagaimanapun, lelaki yang mengedarkan sampul surat mengandungi gambar dan VCD itu gagal dikesan dan pihak polis sedang menjejaki lelaki tersebut berdasarkan maklumat yang diterima dan tangkapan akan dibuat sedikit masa lagi," katanya ketika dihubungi di sini hari ini.
Ps: Lain kali, jangan pandai cari salah orang. Bila orang dedah salah kita, baru kita tau perit nak menjawab. Sekarang, lu jawab la sendiri Pok Mus oi!!!
Categories: , , ,

13 ulasan:

  1. https://www.facebook.com/groups/251093521571911/

    BalasPadam
  2. Apa la nak jadi dengan orang kita ni? Tamak dengan harta dunia, hawa nafsu yg kuat terpapar kat seluruh dunia. Malu nye jadi bahan perbualan orang kafir, kes liwat Anwar yg tak sudah-sudah, kes liwat ADUN PAS dengan bini orang, ni pulak kisah terbaru dengan Cikgu Pa. Kita ni orang melayu kan Islam dari dilahirkan, walaupun tak ikut undang-undang Islam dalam kehidupan seharian. Kawin le 4 woi! kalau tak puas nafsu dengan satu dua bini! Dah tua nak mampus buat skandal macam ni alahai.... nasib orang kita yang nak mereka pimpin.

    BalasPadam
  3. kena rejam sampai mati nih...
    opss..hukum hudud tok leh dilaksanakan sebab kerajaan UMNO tok lulus dalam parlimen..Salah UMNO lah ni, kalau ada hukum hudud tu menjadi arwah lah Pork Cik ni dan Pork cik dengan Amoi dahulu..Habis orang kuat PR..

    BalasPadam
  4. Pihak PAS, gambar Mustapa tu superimpose.Namun aku dah tengok gambar yang ditunjukkan oleh PAS yang dikatakan sumperimpose . Tengok betul-betul . Apahal Mustapa Ali pegang spenda di tempat buat roticanai ? Dn jika diteliti sedikit dikepalanya ada kesan putih yang sepatutnya latar belakang diambil dari dinding bilik hotel

    BalasPadam
  5. Leerr..mati2 aku ingat video tempatan ala Oppa Gangnam Style...kira Oppa Stopa Style...versi malaysia ...wooooooo sexxy lady....arggghhhhh

    BalasPadam
  6. geng seluar dalam yg di kehendaki ....oleh pihak tertentu hahahahhahahaaaa masakkk lerrr jawabb nyer.....

    BalasPadam
  7. oppa geng seluar dalam style......hahahah

    BalasPadam
  8. tak berbaloi laa cikgu pa.. untk 4 minit sedap anda dapat segala2nya.. ingatan utk kita semua jauhi zina dan hati2 masa kat bilik hotel..:)

    BalasPadam
  9. Base boddo, banyok ngak minung air mandi Hadi Awang otok pung jadi ge tahik lembu. Berat nanang.

    BalasPadam
  10. nok siasat dak gheti,nak fitnah gak jadi pakar belaka.nok kecek gak semua buleh.49 aghee meeting pong dok selesai.ngajeng weehhhh.

    BalasPadam
  11. Kan geng seluar dalam ramai dah kena tangkap???

    BalasPadam
  12. besar suar dalam die...saiz apa tu?

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping