Isnin, Mei 27, 2013


Dengar cerita, hari ni Si Ketua Penipu tu akan membuat laporan Polis. Ini kali kedua la SH dengar cerita yang Si Ketua Penipu ni nak turun ke balai dan buat laporan.

Sebelum ni, dia ke balai Polis untuk membuat laporan mengenai isu video seks yang didedahkan oleh Datuk Eskay. Tapi, dia setakat buat laporan Polis je la.

Dan Datuk Eskay pun mengaku kata memang dia tayang video tu kepada umum untuk menunjukkan siapa manusia yang bernama Anwar Ibrahim tu sebenarnya.

Pun, sampai hari ini, Si Ketua Penipu yang bernama Anwar Ibrahim tu tak ambik apa - apa tindakan pun terhadap Datuk Eskay melainkan laoran Polis itu sahaja.

Jadi, kali ini pun SH menggambarkan situasi yang sama jugak akan dilakukan oleh Si Ketua Penipu tu bila dia buat laporan Polis mengenai isu dakwat kekal.

Dia dakwa kononnya dakwat tu tak kekal seperti mana yang dijelaskan oleh SPR sebelum ini. Macam yang SH katakan sebelum ini la. Yang nak sangat pakai dakwat kekal ni siapa?

Kan SPR dah bagitau, penggunaan dakwat kekal ni dah tak relevan. Hanya negara mundur je yang pakai sistem dakwat kekal ni. Tapi puak - puak Pakatan tu jugak yang nak.

Diorang jugak yang beria - ia sangat nak dakwat kekal tu digunakan. Sampai ada yang sanggup baring tengah jalan semata - mata nak desak SPR punya pasal.

Sekarang, bila dah terbukti yang dakwat kekal tu tak relevan, diorang nak salahkan SPR pulak ke? Memang sah, Si Ketua Penipu ni manusia yang tak de otak.

Yang keduanya, puak - puak Pakatan tu tuntut untuk guna dakwat kekal ialah bagi menghalang mana - mana individu mengundi dua kali dalam PRU.

Niat diorang sebab nak tuduh KONONnya UMNO/BN upah budak untuk mengundi dua kali. Macam la diorang pun tak boleh buat benda yang sama, ye tak?

Dari dulu lagi kita tanya puak -puak Pakatan Haramjadah ni, ada ke mana - mana individu yang pernah ditangkap kerana mengundi dua kali ni? 

Ada bukti atau tidak mengenai perkara tersebut? Kalau ada pun laporan Polis yang dibuat oleh penyokong Pakatan Haramjadah tu sendiri kat Kuantan. Itu je yang diorang ada?

Tak mustahil kalau diorang pun upah budak - budak macai diorang untuk mengundi dua kali. Kalau orang BN ni, beratur sekali pun dah malas nak beratur dua kali.

Waima dibayar banyak mana sekali pun, tak de orang der nak keluar mengundi dua kali ni. Bayar setakat seratus dua, baik tak payah. Kalau bayar satu juta tahan jugak.

Jadi, tak payah la Si Ketua Penipu tu nak membuang masa dan mereka-cipta cereka yang bukan - bukan untuk menipu rakyat. Sewajarnya dia balik ke Permatang Pauh dan mintak SPR adakan semula PRU kat tempat dia. Bukannya mengarut tak tentu arah!!!
Categories: , , ,

1 ulasan:

  1. suruh anwar buat dakwat kekal sendiri, pastu serah kat spr untuk digunakan. memang betul dakwat ni tak relevan utk digunakan... kita dah maju, nampak sangat rakyat malaysia tak boleh dipercayai, semuanya penipu.

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping