Sabtu, Ogos 22, 2015

UMNO Bahagian Shah Alam hari ini mendakwa Ahli Parlimen Shah Alam, Khalid Samad hanya dianggap sebagai alat DAP yang dianggap seolah-olah bertanggungjawab memecah-belahkan pengundi Melayu di kawasan tersebut.‎

Ketua UMNO Bahagian tersebut, Datuk Azhari Shaari berkata, oleh itu Khalid Samad perlu disingkirkan daripada bumi Shah Alam dan dianggap memang Tak Layak untuk jadi Wakil Rakyat.
“Sekarang DAP sedang merangka gerak kerja untuk menghancurkan Pas dengan menaja penubuhan gerakan Harapan Baru yang lebih menjurus kepada DAP.‎
“Khalid Samad Ahli Parlimen Shah Alam juga salah seorang perlu dinyahkan dari bumi Shah Alam,” katanya dalam ucapan dasar Mesyuarat Perwakilan Umno Bahagian Shah Alam, di Wisma PKPS hari ini.
Jelas beliau, DAP yang disifatkan sebagai sebuah parti yang ramai pencipta fitnah itu mampu memecah - belahkan perpaduan dikalangan bangsa Melayu tidak kira UMNO mahupun PAS.
“DAP memang bijak dan mahir di dalam strategi politik mereka, lihat bagaimana mereka merobek dan memecah-belahkan rakan sekutu mereka iaitu PAS, dulu berpeluk arab bagai, makan bersuap sedulang, tidur sekatil sebantal, berpentas ceramah bersama.
“Tetapi sekarang Pas dianggap pengkhianat PR kerana memperjuangkan hukum ALLAH iaitu Hudud,” jelasnya lagi.
Sehubungan itu, beliau menyeru kepada ahli Umno supaya sentiasa berfikiran rasional, matang serta mempunyai keyakinan yang tinggi terhadap pucuk pimpinan parti.
“Parti kini memerlukan sokongan yang tidak berbelah dari kita semua dalam mengharungi badai politik yang dicipta pembangkang terutamanya DAP untuk memecahbelahkan kita dan menghancurkan agenda menegakkan syiar Islam dan ketuanan Melayu di bumi bertuah Malaysia,” ujarnya lagi.
Sebelum ini, seluruh kepimpinan PAS Shah Alam mengumumkan perletakkan jawatan mereka kepada pihak media menerusi satu kenyataan yang dikirimkan melalui aplikasi Whatsapp.

PAS Kawasan Shah Alam merupakan diantara Kawasan PAS yang lumpuh selepas seluruh ahli jawatankuasanya melepaskan jawatan untuk menyertai Geng Haprak Baru yang dipimpin oleh Si Mat Sabu tu.
Categories: ,

10 ulasan:

  1. Dap = yahudi. Akal mereka panjang dalam memastikan musuh mereka hancur. Sekarang terfikir ahli pas yg keluar tu tak takut ke dengan sumpah baiah mereka. Hei, seram.

    BalasPadam
    Balasan
    1. Yahudi minum susu lembu dan kambing gurun kismis kurma tak minum calberg. Dap tak tau la, tau fu far kut.nak bagi kau seram lagi, kau nampak tak awan hitam kat kelantan ITU LAH SUMPAH BAIAH, samada air kering atau sapu bah habis.

      Padam
    2. DAPig terima sumbangan wang dan fikiran dari yahudi yang berpengkalan di singapork.

      Padam
  2. Awak cakap dia sampah tapi kita Dap percaya dia adalah sinar permata sangat bernilai anugerah tuhan maha esa kepada hamba hambanya yang soleh.hudud tak payah la kita 50% disini.

    BalasPadam
  3. Lau niat jahat buat la mcm mane pun tkleh. Mrk merancang tpi tuhan mnentukan. Apa pun No vote to Dap n gang

    BalasPadam
  4. Lau niat jahat buat la mcm mane pun tkleh. Mrk merancang tpi tuhan mnentukan. Apa pun No vote to Dap n gang

    BalasPadam
  5. Hanya satu pesanan saya berpegang teguhlah kita (orang Islam yang beriman) kepada ayat Allah surah Al Baqarah : 20. sekian
    Kalau tak faham carilah ustaz untuk berceramah membincangkan ayat tersebut

    BalasPadam
  6. ya. pelajari juga surah al maidah.

    BalasPadam
  7. Masuk DAP je senang , Tak menyusah kan orang lain

    BalasPadam
  8. Yg menyokng DAP tu keliru dan imannya tuh dimana?

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping