Khamis, Mei 16, 2013

Yang ni Kabinet lama. Dibawah ni Kabinet terbaru!!!
Mungkin dah menjadi tabiat semula jadi Si Ketua Penipu tu gamaknya, memang suka berdengki dengan orang lain. Pantang orang lebih dari dia.

Memandangkan hari ini Datuk Seri Najib telah membuat pengumuman senarai jemaah Menteri dan Timbalan Menteri Kabinet yang baru, Si Ketua Penipu tu pun buat jugak.

Kalau sebelum ini, dah diwar - warkan kabinet dia. Tapi nampak gayanya masih dalam pembikinan lagi. Mungkin ada tambahan kemudian.

Maklum la. Perancangan lima tahun akan datang. Jadi, semuanya masih dalam bentuk lakaran dan belum diputuskan oleh Majlis Pimpinan Pusat.

Tapi, walaubagaimana pun, lakaran kasar mengenai kabinet Si Ketua Penipu tu telah pun kita perolehi. Dibawah ni adalah gambaran Kabinet Si Ketua Penipu tu nanti. Amacam? Cantik tak? Hahaha...

Categories: , , ,

8 ulasan:

  1. Teramat cantiknya ketua Parti Kominis Rakyat neh, tiada tolok bandingankan?

    BalasPadam
  2. hahaha mongok tul.....dekah2 aku sorang2 pagi ni..terbaik.....

    BalasPadam
  3. Jgn macam-macam kesian la dia jugak. Dah lama nak jadi PM xdapat. Nuar tengok mesti suko lawa kabinet nye.. Dah blah hantar pegi tanjung rambutan ni. pengikut dia ramai nak join. Nuar Berahi liwat tetap liwat..

    BalasPadam
  4. AnWAr2...kabinet dapur pun jadilah dari takde lansung,,, ha ha!!lain lainkalilah!!!

    BalasPadam
  5. cantik.. nak jgk

    BalasPadam
  6. Cilakak lu bro ...

    Gua ingat betul2 la, rupanya tipu.

    Thsnks bro, you make my day.

    BalasPadam
  7. kabinet dapor. amekaw!

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping