Rabu, Mei 15, 2013


Hipokrit sungguh orang yang bernama Mahfuz Bean ni ye. Baru sekarang la dia kata dia mampu nak uruskan Negeri yang angkat nama dia sebelum ini ye?

Kalau dulu, kenapa dia tak nak masuk campur lansung dalam permasalahan yang berlaku di negeri jelapang padi tu? Sekarang baru dia nak buat kerja?

Kenapa sebelum ini dia hanya duduk goyang kaki je bila kepimpinan Negeri tu dilanda kemelut dalaman? Malah dia sendiri kata dia tak de kaitan dengannya.

Nampak sangat la Si Mahfuz Bean ni sebenarnya nak kan jawatan. Kalau tak de jawatan, dia tak boleh buat kerja. Dia hanya mahukan pengiktirafan sebelum dia boleh buat kerja.

Kalau sebelum ni, dia tak de jawatan dalam kepimpinan PAS Negeri. Tu pasal la dia hanya sekadar duduk ditepi dan melihat segala yang berlaku depan mata.

Sekarang, bila dah ada kuasa, baru la dia nak buat kerja. Baru la dia boleh tunjukkan KUASA yang dia ada. Kalau tidak, jangan harap la ada orang yang nak dengar cakap dia.

Pesanan SH buat Mahfuz. Yang sepatutnya dia uruskan dulu ialah meningkatkan taraf pendidikan dia. Selesaikan dulu bab itu. Baru dia layak nak uruskan Negeri. Kalau taraf pendidikan tu tahap LULUS SRP, jangan berangan la Mahfuz oi!!!
KUALA LUMPUR: Pesuruhjaya PAS Kedah yang baru dilantik Datuk Mahfuz Omar berkata beliau mampu memimpin pergerakan parti dengan baik menambah tidak mempunyai sebarang masalah dengan pemimpin negeri seperti mana yang berlaku dalam kepimpinan sebelum ini.
Jelas Mahfuz yang juga Naib Presiden PAS dan Ahli Parlimen Pokok Sena, hubungannya dengan pemimpin negeri baik dan yakin boleh bekerjasama dengan mereka.
Kelmarin PAS mengumumkan pelantikan Mahfuz sebagai Pesuruhjaya PAS Kedah yang baru menggantikan Datuk Seri Azizan Abdul Razak. Sebelum ini, Mahfuz memegang jawatan Timbalan Pesuruhjaya III PAS Kedah.
"Saya tiada masalah apa pun dengan pemimpin PAS Kedah...hubungan saya baik. Saya tiada musuh dengan sesiapapun, tiada masalah untuk saya bekerja dengan pemimpin PAS Kedah," kata Mahfuz kepada Antarapos. 
Ditanya mengenai perancangan untuk PAS Kedah, Mahfuz berkata masih belum mempunyai sebarang rancangan sambil menyifatkan masih terkejut dengan pelantikan tersebut.
"Saya belum ada apa-apa rancangan lagi, baru dua hari pelantikan diumumkan. Saya sendiri terkejut bila dilantik, sebab secara tiba-tiba sahaja.
"Saya tak jangkakan langsung perkara ini kerana dalam mesyuarat tempoh hari tiada agenda pasal ini pun...tiba-tiba sahaja (dibincangkan) dan diputuskan," katanya.
Categories: , , ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping