Khamis, Mei 02, 2013


Rasanya, semua orang tak kenal wanita dalam gambar diatas sebab dia bukannya dikalangan orang yang terkenal. Tetapi, nyawa wanita itu mungkin dalam bahaya.

Ianya disebabkan pendedahan yang dibuat terhadap insiden yang menimpa dirinya sebelum ini. Maka, kebarangkalian nyawa wanita itu bakal terancam.

Jika tidak nyawanya, mungkin kehidupan wanita itu akan menjadi sasaran puak - puak Pakatan Haramjadah tu kerana mendedahkan taktik kotor mereka.

Jangan pelik beb. Benda ni boleh berlaku dan ianya pernah berlaku pun sebelum ini dimana ada seorang wartawan wanita pernah diancam oleh mereka.

Hanya kerana wartawan wanita tersebut bertanya soalan 'Panas' kepada Si Ketua Penipu tu membuatkan hidup wartawan terbabit serba tak kena.

Ke mana sahaja yang wartawan wanita itu pergi pasti ada dua atau tigaorang yang mengekorinya dalam keadaan yang mencurigakan.

Nak kata Polis bukan sebab wanita terbabit juga turut meminta pihak Polis melindungi dirinya. Jadi, siapa pulak yang dok ikut dia dari belakang tu?

Disebabkan itu SH ingin mengingatkan kepada mana - mana individu terbabit agar jangan takut untuk mendedahkan perkara sebenar kepada rakyat.

Jika terasa diri diancam oleh mereka yang tidak dikenali, segera membuat laporan kepada pihak berkuasa untuk diambil tindakan. Jangan berlengah - lengah lagi.

Yang pasti, puak - puak Pakatan Haramjadah ni sanggup buat apa sahaja untuk menang dalam PRU kali ini. Termasuk la dengan cara mengugut orang tak tentu arah.

Nak pulak semenjak dua menjak ni ada laporan mengatakan pihak Polis berjaya menahan beberapa suspek yang dikaitkan dengan 'Gengster' diupah oleh Pakatan.

Sehingga artikel ini diterbitkan, masih belum ada sebarang penafian dari kalangan puak - puak Pakatan Haramjadah tu sendiri. Malah mereka hanya mendiamkan diri.

Kalau kita tengok senario diluar pulak, kebanyakkan mereka yang mengiringi calon Pakatan semuanya 'bertatu' belaka. Badan pun besar - besar macam 'Gengster'.

Jadi, tak heran la kalau tiba masa hari pembuangan undi nanti, timbul kekecohan yang akan dicetuskan oleh puak - puak Pakatan Haramjadah ni. Diorang memang dah bertekad nak rampas Putrajaya 'At All Cost'!!!
Categories: , , ,

2 ulasan:

  1. Azizah menangis sepanjang malam Jumaat, mengulangi youtube Saiful di Ka'abah, menanti suami yang masih tak pulang, dan meneliti untuk mencari butiran bahawa video dalam bilik pensyarah bukan dilakuni oleh anaknya.......

    sedih Azizah siapa yang tahu.....

    BalasPadam
  2. kami terima sms dari nombor 018 mengatakan 80 peratus askar dan polis telah mengundi PKR, diharapkan bantu rakyat supaya tidak percaya cerita ini.

    terima kasih SH.

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping