Isnin, Mei 13, 2013


Last Resort puak - puak Pakatan Pembangkang adalah dengan menyebarkan fitnah terhadap pemimpin - pemimpin Barisan Nasional. Itu je senjata terakhir mereka.

Print screen diatas SH petik dari sebuah blog Pro Pakatan di Pahang yang menjelaskan kononnya Raja Nong Chik menangis selepas tewas dalam PRU yang lalu.

Hakikatnya, gambar tersebut dipetik dari blog Berita Lembah Pantai yang menyiarkan artikel mengenai pemergian seorang sahabat karib Raja Nong Chik.

Artikel tersebut telah diterbitkan pada 12 Disember 2012 yang turut memaparkan sejarah diantara Raja Nong Chik serta sahabatnya ketika mereka berjuang bersama - sama.

Gambar Raja Nong Chik itu diambil bersama - sama Pengerusi Persatuan Penduduk ketika mereka merasmikan Rumah Contoh K-Baru di tapak lama Flat 4 Tingkat Kerinchi.

http://beritalembahpantai.blogspot.com/2012/12/kantoi-raja-nong-chik-menangis-dibalun.html
Nah! Lihat la sendiri ketandusan idea dalam menyebarkan maklumat songsang yang dilakukan oleh puak - puak Pakatan Haramjadah.

Jelas, teknik mereka ini hanya untuk memperbodoh - bodohkan rakyat dengan memanipulasikan gambar milik orang lain dan buat cerita yang bukan - bukan.

Tak heran la kalau di alam nyata, ramai juga rakyat yang terpedaya dengan kaedah menyebarkan fitnah sedemikian rupa. Sebab masih ramai yang tak percaya kepada Kebenaran. Diorang lebih percaya pada cerita fitnah seumpama ini!!!
Categories: , , ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping