Jumaat, Mei 17, 2013


Setelah kekalahan yang cukup memalukan buat Si Wong Tak yang juga mempunyai kerakyatan Kanada serta kekayaan 'Ajaib' tu, kini Gerakan Anti Lynas mula 'curiga'.

Kecurigaan mereka berpunca dari kalangan wakil - wakil rakyat yang disifatkan telah berjaya dalam Pilihan Raya Umum atas tiket 'tumpang tuah' gerakan Anti Lynas.

Sehingga kini, Pengerusi SMSL menjelaskan bahawa masih belum ada sebarang perhubungan diantara mereka dengan wakil rakyat Indera Mahkota dan Kuantan.

Walau bagaimana pun, Si Tan Bun Teet tu masih lagi bergantung harap kepada wakil - wakil rakyat ini berikutan kemenangan mereka adalah disebabkan gerakan SMSL.
Tan also said "Kuantan and Indera Mahkota MPs Fuziah Salleh and Datuk Fauzi Abdul Rahman as well as assemblymen Andansura Rabu, Lee Chean Chung and Sim Chon Siang who are the Beserah, Semam­bu and Teruntum elected representatives respectively, have yet to contact the group to discuss a common action plan.”
We have faith in them and believe they would not turn their backs on us,” he said.
Nah! Macam mana diorang nak kata yang diorang ni pejuang rakyat sedangkan hakikatnya diorang menang atas tiket dan usaha orang lain?

Korang bayangkan. Mampu atau tidak puak - puak Pakatan Haramjadah di Indera Mahkota dan Kuantan tu dapat menguasi kedudukan seperti hari ini tanpa usaha Tan Bun Teet?

Jawapannya TIDAK sama sekali. Sebelum ini, tak de sorang pun yang kenal dengan Andasura Rabu, Lee Cean Chung dan Sim Chon Siang.

Jika tidak kerana propaganda SMSL yang digerakkan oleh DAPigs, jangan harap la wakil rakyat dari PKR dan PAS ni dapat tumpang nama.

Penyudahnya, Si Tan Bun Teet tu jugak yang ditinggalkan terkontang kanting sendirian. Dah la duit dia habis kena bayar injuksi mahkamah. Lepas tu, tak dapat pulak jadi calon wakil rakyat. Setakat jadi Kuda tunggangan la jawabnya!!!
Categories: , , ,

3 ulasan:

  1. Dapigs dah kudakan dia untuk pecahbelahkan melayu dengan lynas. Melayu pas juga bodoh kerna lebih percayakan cina laknat tu daripada saintis nuklear mereka.

    BalasPadam
  2. Melayu tongong sejak 400 tahun dahulu lagi memang senang ditipu dan diperbodohkan oleh cina haramjadah. Dari peringkat orang kampung, kanak-kanak hingga yang rasa cerdik pandai sekali pun (pelajar, pegawai/pentadbir) semua Melayu senang dibodohkan oleh cina yang paling sengkek sekalipun.

    Mereka dengan sabar membilang hari menunggu Melayu tongong membunuh satu sama lain...mereka hanya merancang fitnah kerana mereka amat tahu Melayu tongong adalah penggemar dan pelahap fitnah.

    BalasPadam
  3. Sekarang ini walaupun banyak sekali orang melayu yang bijak pandai kerana mereka telah belajar hingga ke luar negara atas ehsan kerajaan yang ada sekarang tetapi mereka sebenarnya berfikiran sempit. Mereka sepatutnya mengkaji dulu apa yang cina tu cakap dan kena ingat apa tujuan cina tu cakap macam tu dan apakah kesannya kepada bangsa melayu. Mereka juga cukup mudah terpengaruh denga cakap-cakap pemimpin melayu yang bernama anu war berahi dan anaknya yang celupar tu serta kuncu-kuncu mereka. Sepatutnya mereka bertindak menambah baik apa yang sedia ada, perbetulkan kesilapan yang berlaku dan bukan menjadi perosak bangsa melayu.

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping