Rabu, Mei 08, 2013


Hah!!! Apa lagi yang kita nak cakap? Adakah Si Husam ni menghalalkan penyokong - penyokong dia derhaka kepada Sultan dengan membuat bantahan?

Sebelum ni, Menteri Besar Kelantan yang baru mengumumkan nama Husam GUGUR kerana tidak mendapat perkenan Tuanku Sultan Kelantan sendiri.

Jadi, untuk apa pulak penyokong - penyokong Husam membuat bantahan lagi? Kenapa pulak diorang cuba nak menidakkan keputusan tersebut?

Sepatutnya, sebagai pemimpin Husam perlu menjelaskan perkara tersebut kepada pengikut - pengikutnya. Bukan membiarkan diorang bertindak sesuka hati.

Atau, adakah dia sendiri yang suruh penyokong - penyokong dia buat bantahan tu? Mana tau ye tak. Orang yang terdesak ni sanggup buat apa saja.

Nak pulak bagi orang yang Gila Kuasa. Diorang memang mampu buat apa saja demi untuk merampas kuasa. Tambahan pulak, Si Husam ni tak de beza dengan Si Ketua Penipu tu.

Dua - dua perangai pun lebih kurang jugak. Dua - dua memang sah Gila Kuasa. Tu pasal la diorang tak peduli sangat dengan semua tu. 

Bila dah 'Kalah', sibuk nak buat perhimpunan. Kenapa diorang tak boleh nak terima 'Kekalahan' tersebut? Tak mampu nak terima hakikat ke? Kalau setakat jadi 'Sore Loser' ni, baik tak payah!!! Buat mengabihkan masa je!!!
KOTA BAHARU - Kira-kira 200 penyokong Datuk Husam Musa hari ini berkumpul secara aman membantah 'penyingkiran' beliau dari barisan exco kerajaan negeri Kelantan yang baharu.

Mereka berkumpul sejak pukul 9 pagi di perkarangan Kota Darul Naim sambil membawa pelbagai sepanduk, tetapi beredar sejam kemudian setelah diarahkan pihak polis.

Mereka juga membantah tindakan tidak menyenarai Ketua Pemuda Pas Kelantan, Abdul Latif Abdul Rahman sebagai exco, di samping menolak pelantikan Anggota Dewan Undangan Negeri (Adun) Panchor, Datuk Nik Mohd Amar Nik Abdullah sebagai timbalan menteri besar.
Categories: , , ,

5 ulasan:

  1. kanda sudah kena main daaa.....

    BalasPadam
  2. Udah jatuh ditanduk kambing janapari....

    BalasPadam
  3. Jika ini berlaku berterusan dan kes husam tidak diselesaikan secra berhemah. Berkemungkinan besar peristiwa 1979 berlaku kembali dikelantan. Pengaruh hsuam dikelantan amat besar dan pas kelantan tidak mampu mendiamkan husam begitu shj. Adakah jika berlaku kacau bilau ini, umno juga disalahkan?

    BalasPadam
  4. Redhalah apa jua keputusan , sebagai umat islam kita harus percaya qada dan qadar , ada masa kita diatas dan ada masa kita dibawah ,Mungkin Ada hikmah disebalik keputusan ini

    BalasPadam
  5. Masa kawan kecik dulu suka lestik peler kambing, tapi kambing kampung la, belum wujud lagi kambing jamnapari entahapa nama.

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping