Sabtu, Mei 25, 2013



Blog pro-pembangkang sudah ada senarai baru ahli-ahli politik Pakatan Pembangkang yang 'menarik perhatian pihak polis'!

Kita tahu, Tian Chua yang sebelum ini dikutuk hebat kerana keceluparan mulut isu Lahad Datu, Adam Adli, seorang lain budak hingusan mulut celupar dan 2 orang ahli politik yang lain telah ditahan pihak polis.


Menurut satu sumber antara yang menjadi buruan polis kerna merencanakan Perhimpunan "SuaraRakyat505" yang dijadualkan pada 26hb Mei 2013 ini ialah pengasas Solidiriti Anak Muda Malaysia (SAMM) Badrul Hishim Shaharin atau lebih dikenal sebagai CheguBard. Sumber yang sama mendakwa terdapat sekurang-kurangnya 5 individu lain yang turut menarik perhatian pihak polis. 
- Badrul Hisham Shaharin, SAMM
- Nurul Izzah Anwar, Ahli Parlimen Lembah Pantai
- Hishamuddin Rais, blogger Tukar Tuib
- Dr. Dzulkefly Ahmad, mantan ahli parlimen Kuala Selangor
- Haji Mat Sabu, Timbalan Presiden PAS   
'Hebat' blog pembangkang ini, lebih tahu daripada pihak polis itu sendiri! Kita tunggu dan lihat.

Apa pun, rakyat Malaysia sudah bosan dengan politiking tidak habis-habis Pakatan Pembangkang dan juga anasir-anasir yang sengaja mahu memporak-perandakan kesejahteraan kita semua.

Ps: Memang patut sangat dia dan mereka - mereka diatas tu kena tangkap. Orang suruh jaga Rakyat. Bukannya sebar fitnah dan buat kerja yang bukan - bukan!!!
Categories: , , ,

5 ulasan:

  1. SEMEMANGNYA MAKHLUK-MAKHLUK YANG SUKA MELANGGAR UNDANG-UNDANG NEGARA PERLU DI HERET KE MAHKAMAH..
    LEBIH-LEBIH LAGI YG DAH DI PILIH OLEH RAKYAT SEBAGAI WAKIL MEREKA DI PARLIMEN......

    SEPATUTNYA SELEPAS PRU13 SEMUA PARTI YG BERTANDING MENERIMA SEGALA KEPUTUSAN DAN DAH MULA MEMBERIKAN PERKHIDMATAN KEPADA MASAALAH YANG DIHADAPI OLEH RAKYAT BUKAN ASYIK NAK MELALAK MELOLONG TAK TENTU PASAL SEPERTI ORANG BODOH @ BANGANG TAHAP GABAN YANG TIDAK BOLEH DIIKUT.......

    BalasPadam
  2. mereka memang spesis anjing politik, jangan buat melayu yang lain hilang sabar

    BalasPadam
  3. Pemimpin DAP sekor pun tak kena. Wakakakakakaka Nampak sangat Melayu Pakatan telah diperbodohkan oleh DAP tanpa disedari.

    Puak2 Melayu Pakatan kalau bab nak tunjuk hero merekalah orang tapi tak sedar diperbahalulkan oleh Cina. Melayu PR terbaik ...

    BalasPadam
  4. jangan pandang siapa, betina atau separuh jantan, langgar undang2 tangkap. Negara kita berdaulat dan ada undang2 yg mesti dipatuhi semua....

    BalasPadam
  5. Hukum karma buat org Malayoo....kalau berterusan beginina,pak gaya bangsa kita akan hancur di negara sendiri masa tu org laen akan ambil alihmluasa masa tu kita akan merempat di tanah air sendiri baru lah ,asing2 puas hati....teruskan lah isaha anda....SYABASS

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping