Sabtu, Mei 25, 2013


Memalukan!!! Kalau didesak nak hapuskan penjualan arak dikawasan majoriti Islam, dia yang paling lantang membantah dan membuat kecaman.

Kalau ada orang yang bagi cadangan supaya pekerja muslim dilarang bekerja di premis yang menjual arak, dia orang pertama yang akan memaki hamun orang tu.

Tapi bila kena tenyeh dek Si Sam Ketot tu, terus menggigil kepala lutut Si Khalid Gereja ni dibuatnya. Kira memang pengecut Gila Babi betul la Si Khalid Gereja ni rupanya ye?

Itu baru isu pasal pertindihan kerusi. Yang itu bukan isu utama. Yang paling utama sekarang ni ialah mengenai cerita pasal Si Sam Ketot tu maki hamun Presiden PAS. 

Takkan itu pun Si Khalid Gereja ni boleh akur jugak kot!!! Mana perginya semangat Setiakawan dia terhadap pimpinan tertinggi parti sendiri?

Ke dia lebih mengutamakan orang lain dari pemimpin dia sendiri? Ye la, macam la kita tak tau ye tak. Sebelum ni, yang dia tikam pun bukan orang lain. Pemimpin PAS jugak.

Jadi, tak heran la kalau Si Khalid Gereja ni sanggup tunduk dan akur dengan kenyataan orang lain yang jelas menghina Hadi Awang secara terang - terangan. Dah memang itu peel dia. Perangai macam CIBAI!!!
PETALING JAYA: PAS menyifatkan tindakan Ketua Angkatan Muda Keadilan (AMK) Shamsul Iskandar Mohd Akin menyelar parti itu ekoran berlakunya pertindihan beberapa kerusi yang dipertandingkan pada Pilihan Raya Umum ke 13, 5 Mei lalu sebagai hak peribadi.
 
AJK PAS Pusat, Khalid Samad berkata PAS tidak akan membalas teguran Shamsul sebaliknya akan menjadikan ia sebagai satu proses pembelajaran.
 
"Pasal apa hendak terasa dengan (Shamsul Iskandar) apa yang dia cakap, pasal apa yang mereka berhak cakap dan buat aduan sebab apa kalau PAS bertanding di kerusi itu dan tiba-tiba PKR mahu bertanding di kerusi yang sama, sudah pasti PAS pun akan marah.
 
"Jadi apa yang diutarakan oleh Shamsul Iskandar adalah untuk menjaga setia kawan dalam PAS-PKR dan DAP untuk memperkukuhkan Pakatan Rakyat dan kita terima dengan baiklah," katanya kepada pemberita selepas menghadiri Kongres Nasional Keadilan ke-9 di Dewan Majlis Bandaraya Petaling Jaya tadi.
 
Semalam Shamsul menyelar Presiden PAS Datuk Seri Abdul Hadi Awang kerana mencerca calon PKR semasa tempoh berkempen Pilihan Raya Umum ke-13 (PRU13) lalu.
 
Ahli Parlimen Bukit Katil itu juga menyatakan rasa tidak berpuas hati terhadap tindakan Abdul Hadi mengeluarkan surat watikah kepada calon PAS di kawasan-kawasan yang telah dipersetujui menjadi kerusi PKR.
Categories: , , ,

1 ulasan:

  1. dia geng parti anak setan atau parti anwarisna setan dalam pas. sam kementot kutuk presiden pas bukan boss. boss dia yg suka masuk pintu belakang tu.....

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping