Sabtu, Mei 04, 2013


Macam mana kita nak percaya dengan janji yang ditaburkan oleh puak - puak Pakatan ni kalau janji diorang sendiri pun diorang tak mampu nak tunaikan?

Macam mana kita boleh percaya yang diorang akan turunkan harga minyak, nak turunkan harga kereta, hapuskan tol atau pn nak hapuskan PTPTN?

Suruh la diorang tunaikan dulu janji yang diorang buat. Janji tu ulak ada kaitan dengan maruah diri diorang sendiri. Bukannya ada kaitan dengan orang lain sangat pun. Kot kalau itu pun diorang tak mampu nak buat, pergi mampos la dengan janji - janji diorang yang lain!!!
Sehingga lewat malam ini, tidak ada khabar berita dari Setiausaha Agung Pas, Datuk Mustafa Ali yang berjanji akan menjelaskan mengenai video sex yang beliau disyaki sebagai pelakonnya.

Video ini telah disaksikan oleh berjuta orang di Malaysia dan Indonesia kerana melibatkan sebuah parti Islam terbesar di Malaysia.

Mustafa telah berjanji kepada para wartawan untuk memberikan kenyataan pada hari ini, tetapi sehingga lewat malam ini beliau tidak muncul dalam mana-mana sidang akhbar atau pun membuat sebarang kenyataan.

Adalah dipercayai beliau telah dinasihatkan oleh pemimpin-pemimpin Pas supaya mendiamkan diri kerana sebarang kenyatan darinya akan lebih memburukan imej Pas dalam menghadapi Pilihan Raya Umum esok. Mustafa telah menghilangkan diri sejak beberapa hari lalu yang mengesahkan lagi prasangka ramai.

Bagaimanapun tanpa penjelasan dari beliau sendiri, Pas sudah pun hilang kehormatannya sebagai sebuah parti Islam terbesar  di negara ini.
Categories: , , ,

4 ulasan:

  1. Nak datang tapi tak jumpa spendar.

    BalasPadam
  2. Spender dah gantung dlm bendera pas.cmna nak ambil balik

    BalasPadam
  3. spender..??
    ...................
    Jom Baca Blog Di Bawah:
    Supaya wanita Melayu Malaysia sedar tentang AURAT..

    http://wanitamelayuseksa.blogspot.com

    BalasPadam
  4. spender aku mana pah????

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping