Sabtu, Mei 11, 2013


SH dapat berita mengatakan yang rakyat di Pulau Pinang akan berhimpun malam ni untuk menolak keputusan SPR mengenai Pilihan Raya Umum.

Bagus la kalau macam tu. Memang patut sangat diorang berkumpul ramai - ramai untuk menumbangkan Rejim DAPigs yang zalim di Pulau Mutiara tu.

Jangan setakat kumpul dan mempertikaikan mengenai satu dua kerusi je. Pertikaikan jugak mengenai kemenangan yang diperolehi oleh DAPigs sekali.

Dah ramai orang mula tertanya - tanya mengenai pengundi hantu dari kalangan warga Cina ni. Nak pulak bagi kawasan yang dimenangi oleh DAPigs sendiri.

Malah, dalam Malay Mail sebelum ini pun turut menyaksikan perbezaan diantara jumlah populasi rakyat berbangsa Cina dengan pengundi jauh berbeza.

Nah! Mungkin sebab itu rakyat Pulau Pinang berhimpun malam ni di Stadium Batu Kawan untuk membantah keputusan tersebut. Dan ianya memang dialu - alukan sangat demi untuk menumbangkan parti Ultra chauvinist DAPigs tu!!!
Program Black 505, Tolak Penipuan PRU 13 yang berlangsung di Stadium Batu Kawan, Pulau Pinang malam ini boleh diikuti secara langsung melalui rangkaian internet.

Ketua Umum KEADILAN, Datuk Seri Anwar Ibrahim dijadual berucap pada program yang diatur berikutan pelbagai bentuk penipuan rejim Umno BN hingga menafikan keputusan rakyat.

Turut menyampaikan pidato ialah Ketua Menteri Pulau Pinang, Lim Guan Eng dan Timbalan Presiden Pas, Mohamad Sabu. 

Suasana petang ini di perkarangan Stadium Batu Kawan, Pulau Pinang Program dijadual bermula jam 8 malam ini, namun ramai penyokong Pakatan Rakyat sudah tiba di lokasi program.
Categories: , , ,

13 ulasan:

  1. Bagus la kalau gitu suruh guan eng tarik balik jawatan ketua menteri yang dia dan para exci DAP dah angkat sumpah..dan letak jawatan sebab SPR tak telus...heran jugak eks..kata SPR tak telus tapi DAP sapu bersih kat Penang...rasanya mek esah ngan bujuk leh jawab kut.

    BalasPadam
  2. ramainye bangla....

    BalasPadam
  3. Anwar perosak bangsa. Kaum melayu tunggu apa lagi... Ingat apa jadi pada kerajaan melayu melaka pada 1511 ?
    Kerajaan melaka kuat. Oleh kerana ada manusia pengkhinat macam anwar...melaka tewas..JADIKAN ini pengajaran kita sekarang....
    HAPUSKAN ORANG INI.... Allah-hu-akhbar.

    UBAH ni adalah dari perkataan :
    U -- You
    B -- Biseksual
    A -- Atau
    H -- Homoseksual

    Ia adalah ciptaan Anwar Liwat ... harap maklum..

    Sebarkan ini. t/k

    BalasPadam
  4. Pembangkang dapat pertolongan dari yahudi
    UMNO/BN dapat pertolongan dari Allah SWT.

    BalasPadam
  5. Selanjutnya disini :

    http://terbey-lastik.blogspot.com/

    BalasPadam
  6. Hai, orang Pinang tak pecaya mereka menang PRU13 ke.

    BalasPadam
  7. Hari2 bkempen jual air liur, bila masa dia nyontot?

    BalasPadam
  8. Mob politics getting out of hand soon .... yeah, i liken that to Amy Search battle of the band in Penang... yea, ya, yoo, yuuu... eah.

    BalasPadam
  9. PDRM dah bagi amaran ke belum?

    BalasPadam
  10. DARWIN tersenyum....mmmmmmm

    HAIYA....BOTOT BOTOT GUA SUDAH CAKAP SAMA LU OLANG.........SUKU SAKAT GUA MAA BAAANYAK......LU TATAK PERCAYA AAAA.....

    DARWIN TERTONGGENG......HOLE HOLE HOLE

    BalasPadam
  11. Perhimpunan lembu-lembu hitam penang.

    BalasPadam
  12. bagus jgk tu. pengundi kat permatang pauh hari tu ramai hantu dari mnusia.. sbb 2 si nuar boleh menang.. dh kemaruk nk jd pm. ciannye..

    BalasPadam
  13. kemenangan DAPigs kat penang xsah jgkla kalau camtu.. elokla demo rmai2.. gulingkan kerajaan DAPigs kat penang..muahahaa

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping