Sabtu, Mei 11, 2013


Itu je ke yang mampu dibuat oleh puak - puak PAS ni? Setakat tahan telinga je bila geng - geng PKR memaki hamun diorang? Kalau dengan UMNO, tau pulak diorang melenting.

Tapi bila dengan PKR, dengan DAPigs, masing - masing hanya tunduk diam membisu. Itu ke gambaran bagi pejuang - pejuang Islam?

Kelantangan PAS yang mengkritik kenyataan Si Mak Lampir Zuraidah sebelum ini telah dibidas semula oleh puak - puak Anak Muda Kecewa (AMK).

Mereka kembali menunding jari dan menyalahkan PAS kerana gagal mendapatkan majoriti lebih besar dalam Pilihan Raya Umum yang lalu.

Diorang salahkan PAS kerana menyebabkan PKR hanya sekadar mendapat 14 kerusi di Selangor. Kesimpulannya, semua salah PAS belaka.

Dari pemerhatian di satu sudut, PAS dianggap sebagai musuh dalaman dan duri dalam daging kepada PKR. Kemungkinan PAS memang sengaja buat macam tu.

Hanya dengan cara itu sahaja PAS akan dapat mendominasikan Pakatan di Selangor seterusnya merampas kuasa dari PKR untuk menjadi Menteri Besar.

Siapa tahu ye tak? Semua tu memang mampu untuk dilakukan oleh PAS atau pun PKR sendiri. Malah DAPigs pun akan buat benda yang sama demi kuasa.

Jadi, adakah PAS akan terus berdiam diri apabila kena tenyeh dek puak - puak PKR ni? Atau adakah diorang akan menentang semula? Kalau setakat berani bersuara dengan UMNO je, baik tak payah!!! Buat malu je jadi pejuang kalau macam tu!!!
KUALA LUMPUR – Angkatan Muda Keadilan (AMK) menyalahkan PAS Selangor atas keputusan Pilihan Raya Umum Ke-13 (PRU13) yang menyaksikan Parti Keadilan Rakyat (PKR) cuma memenangi 14 kerusi Dewan Undangan Negeri (DUN) berbanding PAS menang 15 kerusi.

Ketua AMK Selangor, Azmizam Zaman Huri berkata, PKR sepatutnya memenangi jumlah kerusi yang sama dengan PAS di Selangor sekiranya PAS tidak meletakkan calonnya di kerusi DUN Kota Damansara.

“PKR seharusnya memenangi jumlah kerusi yang sama atau lebih jika merujuk kepada kerusi DUN Kota Damansara dan DUN Semenyih yang menunjukkan calon PKR tewas akibat pertembungan tiga penjuru yang salah satunya ditandingi PAS iaitu di Kota Damansara,” katanya melalui satu kenyataan media.

Justeru, Azmizam berkata, AMK Selangor bertegas bahawa kerusi Menteri Besar Selangor tidak boleh bersandar kepada bilangan kerusi DUN sahaja seperti yang diwar-warkan oleh PAS.

Menurutnya, PAS Selangor tidak wajar mempertikaikan kerusi Menteri Besar Selangor untuk PKR dan berharap memberi ruang untuk PKR memilih calonnya sebagai Menteri Besar Selangor.
Categories: , , ,

6 ulasan:

  1. Puak PAs nie mana ade maruah....agama pun boleh digadaikan... sampai tahap anjing suruhan masih tak sedar lagiiii...

    exPAS 2012

    BalasPadam
  2. PKR Selangor hentam PAS, PAS pun tunduk kecut. DAP pun hentam PAS Kedah, PAS pun membisu terus. Tu lah, orang dah kata, jangan berkawan dengan depa. Tapi PAS ni naaak juga menghimpit dengan depa. Nah sekarang mereka bagi penampar sebiji. Nak kata ape lagi. Jawap ler.

    BalasPadam
  3. Bila rakan2 PAS dalam pakatan buat rumah urut sampai dah ada 6000 buah dari hanya sekitar 700 buah waktu BN 2008, PAS diam jugak..Kata nak Nahi Mungkar, bila nak berjihadnya..

    Ni lagi 5 tahun penggal ke-2 PR tak hairan kalau jumlah rumah urut kat selangor meningkat sampai jadi 20,000 buah.

    Kalau bercakap ugama bukan main lagi PAS ni..tapi praktikalnya GAGAL besar-besaran..jauh lagi teruk dari UMNo yg PAS dok cakap kafir tu..

    BalasPadam
  4. Tengok la lps ni mesti macai2 depa kata ini semua salah umno...suda2 la pas jd lah parti yang ada taring...jgn politikkan isu agama. Klau bersekongkol dgn pkr dan dap menyebabkan pas tak ada suara, cuma jd bdk suruhan...buat apa pilih pas!

    BalasPadam
  5. kemungkinan DAP dan PKR ni MAJIKAN PAS.berapa banyak GAJI yang dibayar olih dap dan pkr pada pas setiap bulan kita tak tahu.

    BalasPadam
  6. komen bodoh kita org tak pakai. biar org bodoh dgn komen bodohnya disini.biarlah sibodoh kekal bodoh.supaya senang diperbodohkan oleh umngok

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping