Jumaat, Mei 17, 2013


Kalau korang nak tau, inilah tahap KEBODOHAN puak - puak Pakatan Haramjadah ni sebenarnya. Nak pulak dari kalangan penyokong - penyokong PKR.

Diorang ni memang suka buat Kecoh tak tentu arah. Saja je cari penyakit tak tentu pasal. Bila dah dapat penyakit, diorang salahkan orang lain pulak.

Walhal, bukan tak de orang yang bagi diorang nasihat. Bukan tak de orang yang bagi amaran dan tegur diorang sebelum diorang buat kerja bodoh tu.

Tapi, kalau dah mentaliti tu macam budak sekolah tadika, memang tak dapat kita nak buat apa la. Orang kata jangan panjat pokok, nanti jatuh sakit.

Sekarang, dah jatuh, diorang nak salahkan pokok pulak? Diorang nak salahkan orang lain sebab tak tegur sebelum diorang buat kerja haramjadah tu?

Alo brader!!! Orang dah cakap, jangan buat Himpunan Haram. Yang diorang nak jugak buat pasal apa? Memang saja je cari penyakitkan?

Bila orang cakap tak nak dengar. Sekarang nak kutuk - kutuk pasal apa pulak? Memang itu je ubat paling mujarab buat orang yang DEGIL nak mampos ni.

Nak pulak macam orang yang tahu undang - undang seperti Si Surendran ni. Dia bukan tak tau penganjuran Himpunan tu bakal berhadapan dengan tindakan.

Tapi, dia nak jugak tunjuk macam dia bagus. Nak jugak tunjuk yang dia bijak. Tu pasal la dia saja je buat - buat tak tau. Kalau dah dasar BONGOK tu, BONGOK la jugak.

Bukannya diorang tak tau, menganjurkan perhimpunan Haram ni pasti akan dikenakan tindakan undang - undang. Jadi untuk apa lagi diorang nak marah - marah?

Sendiri cari pasal ma!!! Sekarang sendiri tanggung la!!! Jangan nak salahkan orang lain. Lain kali, kalau nak buat satu kerja tu, fikir la dulu. Jangan main buat ikut suka hati je. Bila dah kena tindakan macam ni, jangan marah orang pulak!!!
Categories: , , ,

1 ulasan:

  1. Kat singapore..org cina dr negara cina buat demo kena hantar balik permit batal
    PAKATAN KATA HARUS

    Kat negara cina buat demo kat medan tian...
    Komunis cina tembak mati mati katak je
    Lari kat luar negeri...menyalak dr jauh
    PAKATAN KATA...akkkkkkkkkkkkk

    Kat Malaysia bebas buat apa saja
    PAKATAN KATA ZALIM

    aiya lu olang manyak ..mau apa......
    HAM KA CHAN

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping