Jumaat, Mei 24, 2013


Siapa ingat Mahaberuk kat atas ni? Ya! Mamat mangkuk ayun ni salah seorang aktivis yang tegar menyokong Si Ketua Penipu tu. Mungkin dia pun dah kena suntut punggungnya.

Dulu Si Mahaberuk ni selalu buat kerja haramjadah sehingga digantung oleh pihak UiTM. Pun dia meroyan kata UiTM tak adil dan sebagainya.

Nama pun Mahaberuk. Yang dia pergi cari penyakit sapa suruh? Mungkin sebab itulah gelaran Mahaberuk lebih sesuai dengan dia. Mahasiswa tak berperangai huduh macam tu.

Sekarang, Si Mahaberuk ni kembali mencetuskan kebodohan dengan menayangkannya dalam laman sosial. Kemaruk kena suntut tak habis lagi gamaknya.

Lihat apa yang ditulis dalam laman twitter Si Mahaberuk ni. Mungkin masa dia tulis kenyataan ini, Si Mahaberuk tu dalam keadaan Menopause kot. Tu pasal la dia meroyan tak tentu arah!!! Tak pun dia dah kena 'isim'. Gila tak kena tempat!!!


Ps: Mungkin dia ni kemaruk nak ganti Si Nik Aziz tu agaknya. Tu pasal la dia boleh janjikan Sorga buat orang yang menyokong Si Mahasewel tu!!!
Categories: , , ,

3 ulasan:

  1. Semua org ada tafsiran syurganya masing masing hingga ke tahap tok guru sekalipun. Namun bila tidak berdasarkan Al Quran dan Al Hadis Nabi saw, semata mata pendapat sendiri mk ianya adalah kepalsuan.

    BalasPadam
  2. Memang tepat gelaran dia ni mahaberok... muka dia ni pun lebih buruk dari berok.. masalahnya sekarang ni berok yg ada kt hutan tu pun tk nk mengaku dia ni berok... berok yg kt hutan tu pun malu mengaku budak berok ni adalah dari keturunan BEROK..... kesian betul si mahasewel sekor ni.... ismeth haramjadah!!!!!!!! Ko ingat ko tu tuhan ker haaaa boleh bg sape2 masuk syurga mcm bapak ko punya syurga ke haaaaa BANGSAT punya bdak ismeth ulam raja.... barua betul ko ni.... aku doakan supaya kepala ko hancur di lenyek lori teller 22 tayar... itu jam bukan kata syurga ko tk nmpak memang comform ko tergolek masuk neraka..

    BalasPadam
  3. Orang Melayu dok memekik sana sini... yang untung orang lain...DAPigs.....

    Mamat ni kenapa tak dicalonkan oleh PR masa PRU13 lalu.... pasti PR dapat menang satu lagi kerusi Parlimen.... he he he

    Sanggup dibuang pengajian demi politik...yang pastinya tak pasti.....

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping