Khamis, Mei 23, 2013


Inilah mentaliti tahap wala' tak ingat dunia puak - puak Pakatan Haramjadah ni. Diorang ni pantang kalau ada orang yang tak menyokong diorang.

Andaikata apa yang dibuat oleh sesetengah pemimpin diorang tu salah dari pelbagai sudut sekali pun, diorang tetap boleh terima. Kalau ada yang menentang, siap la kena maki.

Dan diorang ni pulak tak kira orang. Sesiapa saja yang menentang tu tetap akan dimaki hamun. Termasuk la anak Si Nik Aziz ni sekali.

Sebelum ini, anak Nik Aziz ni kata, orang yang nak buat demonstrasi jalanan bagi membantah keputusan PRU yang lepas tu sebagai satu tindakan orang Gopoh.

Apa yang dinyatakan oleh anak Si Nik Aziz ni memang ada betulnya jugak. Selama hari ini, puak - puak Pakatan tu semuanya bergantung pada 'konsensus'.

Tapi dalam keadaan sekarang ni, konsensus mana yang diorang guna untuk menghasut rakyat agar turun berdemo bagi membantah keputusan yang telah dibuat?

Hanya sebab anak Si Nik Aziz tu tak bersetuju dengan cara itu, membuatkan pengikut - pengikut tegar Si Al Juburi bernama Anwar Ibrahim tu menggelarkan anak Si Nik Aziz ni sebagai BEBAL. Nah!!! Memang bebal sungguh la gamaknya ye!!!
Nik Mohd. Abduh dalam kenyataan menerusi laman Facebooknya semalam menyifatkan cubaan menggulingkan kerajaan menerusi kaedah spring atau 'ledakan di jalan raya' sebagai perbuatan gopoh.
Sebaliknya, Nik Mohd. Abduh mengajak golongan muda agar insaf kerana semangat berkobar-kobar tidak boleh meminggirkan sifat sabar dalam memburu kemenangan.
Seruan Nik Mohd. Abduh itu mengundang pelbagai reaksi daripada para pengikutnya di Facebook, malah salah seorang daripadanya yang menggunakan identiti Jean Francoise menggelarkan Ahli Parlimen Parlimen Pasir Mas itu sebagai 'bebal'.
Bagi mengulas lanjut, Nik Mohd. Abduh dalam kenyataan di laman Facebooknya hari ini berkata, beliau menyokong perhimpunan aman, namun usaha itu memerlukan persetujuan rasmi kesemua parti dalam pakatan pembangkang dan pemantauan rapi.
"Takut provokasi tak terkawal oleh musuh pakatan pembangkang yang sentiasa mahu mengotorkan reputasi pakatan yang cintakan keamanan dan kesejahteraan hidup," ujarnya.
Categories: , , ,

3 ulasan:

  1. Aku nak cakap 1 je... TAHNIAH KEPADA PEMIMPIN PAS..ANDA BERJAYA MENCIPTA GENERASI PENYOKONG Y SGT BODOH SEHINGGAKAN ANDA Y MEREKA GELAR ULAMA, GAGAL MENGAWAL MEREKA...ITU TARBIAH Y TELAH ANDA LAKUKAN...

    Kadang2 kita sbg ibubapa melihat anak2 kt di rumah sgt taat pd kt..smp org luar ckp anak kt nakal pon kt xpecaya... skrg anda lihat sendiri, apa y 'org luar' ckp pasal penyokong PAS betul atau tidak

    BalasPadam
  2. Nasib lu la abduh, politik bkn cara trbaik mnyiarkan sinar Islam, hnya mbuat orang mbenci dn diri x dihormati, tengok je apa jd ngn ayahanda nik aziz, dh bpuluh tahun knon mpejuang Islam mlalui politik, apa jadi? Islam smakin bkembang ke? Akhlak dn akidah trjaga ke? Hancur!

    BalasPadam
  3. MMG HANCUR, NIK AJIS YANG PIMPIN PAS AKAN D TANYA OLEH ALLAH. MANA ISLAM KAMU D KELANTAN YG ADA PATONG BUDDHA BESAR. HATI2 PAK AJIS.

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping