Rabu, Mei 22, 2013


Hah! Nampak gayanya Ahli Parlimen PAS Temerloh dah mula buat pusing 'U' dalam isu berkaitan dengan demonstrasi jalanan yang diwar - warkan sebelum ini.

Dalam kenyataan dia beberapa hari yang lalu, Si Nasa Tantawi ni menyokong Si Mahasewel yang kena tahan dek Polis atas dakwaan menghasut rakyat.

Si Mahasewel tu ditahan sebab dia cuba untuk menghasut rakyat agar turun ke jalan raya bagi membantah keputusan Pilihan Raya Umum yang lalu.

Maka, dengan penahanan tersebut membuatkan Si Nasa Tantawi ni mengecam tindakan pihak berkuasa yang disifatkan sebagai Penakut.

Tapi hari ini, orang yang sama jugak mengecam sebarang tindakan ganas dan menolak demonstrasi jalanan yang diwar - warkan oleh Si Mahasewel tu.

Jelas, tindakan Si Nasa Tantawi tu sebelum ini hanya bersifat populis dimana dia hanya nak mendapatkan nama je. Kalau dia tak sokong Si Mahasewel tu, nanti takut lari pulak penyokong dia!!! Memang sah la dia ni bercakap lidah pun berbelit - belit!!!
KUALA LUMPUR: Dewan Pemuda PAS menolak sekeras-kerasnya perhimpunan jalanan yang sedang digerakkan oleh aktivis-aktivis pro-pembangkang bagi memprotes keputusan Pilihan Raya Umum Ke-13 (PRU13) 5 Mei lalu.
 
Ketuanya, Nasrudin Hassan menegaskan, pihaknya menolak keganasan serta suasana huru-hara dan kacau-bilau di dalam negara ini.
 
Menurut beliau, Dewan Pemuda PAS mengambil pendirian itu kerana mereka menyayangi negara dan seluruh rakyat.
 
"Kami berjuang untuk masa depan agama, negara dan rakyat.
 
"Kami tidak akan turun ke jalan raya untuk mencetus keganasan dan keresahan rakyat sebagaimana yang telah ditegaskan Timbalan Ketua Dewan Pemuda PAS, Nik Mohd. Abduh Nik Abdul Aziz semalam," katanya menerusi laman Facebook beliau hari ini.
Categories: , , ,

10 ulasan:

  1. ini dipanggil biawak

    BalasPadam
  2. Kahkah! Kalau korang jumpa lebai ni pastu tjumpa ulor pulak baik korang katok pala dia ni dulu, bbelit ngalahkan ulor.

    BalasPadam
  3. Suruh dia pilih satu, di antara bodoh atau munafik.

    BalasPadam
  4. Berselindung balek serban
    . Jenis ini menang pasal indi cina sahaja. Bukan pasal serban

    BalasPadam

  5. Dia dah pilih jadi munafiq !

    BalasPadam
  6. budak tak habis sekolah tak tahu apa nak jadi masa depan nak di ikut,kalu nak ikut ikut lah orang berpelajaran tinggi, boleh membantu membina Negara, perosak Negara nak buat apa, Tanya budak sekolah tu, dia tahu tak apa dia buat, dia tahu tak apa matlamat dia,..tak kemana kalau tak da ijazah,,, setakat stpm,spm tak jadi apa, pemimpin sekrang di pandang dari segi akademik juga... bukan rakyat macam zaman 60,70an dulu...boleh bertempek je lah bdak ni, ilmu... tarak....

    BalasPadam
  7. lebai serban besar bakul ni kata :dia menyayangi rakyat...!!! apa lah punya bodoh stetment wahai serban besar bakul...kami anak2 muda DIDAERAH TEMERLOH nak tagih janji KAMU tentang wifi percuma la...jika serban besar bakul ni tak tunaikan...sah la lebai ni saorang yg MUNAFIKUUN...

    BalasPadam
  8. Inilah sifat orang munafik. Mereka menfitnah, mereka meracuni fikiran rakyat dan mereka menipu tanpa batasan. Ingatlah Tuhan melaknat orang-orang munafik dan mereka akan diberikan azab yang amat pedih di akhirat nanti. Kepada pemimpin dan penyokong-penyokong pengkhianat negara ini, tunggulah hari pembalasan yang maha agung. Sesungguhnya hari tersebut pasti akan tiba.

    BalasPadam
  9. ustad tapi lidah mcm ular.. berbelit2.. ramai ustad cari makan sekarang ini... yg diorg tau nak buat huru hara..

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping