Ahad, Julai 07, 2013


Mana Si Tony Puaka tu? Hari tu pandai sangat dia nak putar belitkan kenyataan dia mengenai Bazar Ramadhan ni. Sekarang, apa pasal dia dah senyap?

Dia kata dia nak ambik tindakan terhadap pihak yang mengeluarkan kenyataan kononnya dia nak tutup semua bazar ramadhan sebab tindakan Kerajaan Melaka.

Tapi, akhirnya dia sendiri jugak yang kantoi memalukan diri dia sendiri. Memang terang, jelas dan nyata dia sendiri yang sebut perkara tu dalam satu sidang media.

Sekarang SH cabar Si Tony Puaka tu sendiri keluarkan kenyataan dan bantah tindakan Majlis Perbandaran Kajang ni. Mintak dia buat demontrasi dan bantahan secara aman.

Suruh dia hantar memorandum dan buat kenyataan media. Desak supaya Majlis Perbandaran Kajang tarik balik kenyataan mereka. Jangan pulak dia nak jadi PENGECUT dan duduk berdiam diri pulak!!! Kang ada jugak yang kena sunat!!!

CTS mengucapkan setinggi-tinggi tahniah buat pengundi Selangor terutama pengundi DAP Parlimen Kajang. 
DAP mengotakan janji mereka untuk menutup Bazar Ramadhan seperti yang disuarakan oleh YB Tony Pua tempoh hari. 
Lebih ironinya, amaran keras dalam bentuk banner diadakan berserta jumlah denda yang bakal dikenakan. 
Ini tidak termasuk tindakan sitaan kerana orang-orang Melayu Islam ingin mencari rezeki dengan berniaga.

Di Melaka, baru Ketua Menteri berdehem hendak menutup Jonker Walk, masyarakat Cina tanpa mengira fahaman politik berdiri teguh membantah. 
Akhirnya, keputusan "flip flop" berlaku sehingga menyebabkan keputusan bertukar dan akhirnya dibatalkan terus. Masyarakat Melayu Islam pula bagaimana? 
Siap diberi amaran dan tindakan keras kerana hendak mencari rezeki di bulan Ramadhan. Permohonan tapak Bazar Ramadhan ditolak tetapi permohonan projek ladang BABI RM100 juta boleh lulus pulak!!! Tahniah Oh Selangorku. Senyum saja, tak perlu kata apa-apa. - Cucu Tok Selampit
Categories: , , ,

1 ulasan:

  1. passss... mana....melayu elit urban pkr mana.. oooo pergi ziarah tapak kandang babi.. kat mana.. ooo selangor.. aikk org islam ramai kat sana.. mb pun islam.. ketua pakatan islam.. bagi pulak ya.... oooo pas dah dakwahkan dap.. hah hah hah hah..

    belum jadi mb.. baru speaker cina dah parah.. penang kedua nampaknya.. dulu makcik jual nasi lemak kena saman.. cina takde lesen jual babi tak saman.. tahniah tahniah tahniah.. oooo org pakatan kata org melayu kota pintar undi pakatan dan sekutu baik dap.. pintar pilih babi pintar tutup rezeki halal.. hah hah hah

    lepas ni apa pulak... tungguuuuu..

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping