Rabu, Ogos 07, 2013

SHAH ALAM – PR menegaskan isu dakwat kekal yang menjadi pertikaian pihaknya pada PRU13 yang lalu, tidak akan ditamatkan begitu sahaja, setelah beberapa pendedahan mengejutkan dibuat bulan lalu. 
 
Pengarah Strategi PKR, Rafizi Ramli berkata, PR telah mendapat maklumat tambahan mengenai perkara tersebut dan akan didedahkan kepada umum dalam masa yang sesuai. 
 
Menurutnya, bukti-bukti yang dikumpul itu akan digunakan untuk memberi tekanan kepada Suruhanjaya Pilihan Raya (SPR) dan kerajaan.
 
“Kita tak akan tamatkan begitu sahaja perkara itu.
 
“Kita ada semua maklumat untuk terus bawa isu ini, dan bagi tekanan kepada kerajaan dan SPR supaya mengambil tindakan,” katanya kepada Sinar Harian Online.
 
Penggunaan dakwat kekal mula diperkenalkan SPR pada PRU13 sebagai salah satu proses penambahbaikan sistem pilihan raya.
Demikian yang dijelaskan oleh Si Rafizi Jambu Kaki Penipu. Nampak sangat la yang dia ni memang tak boleh hidup kalau tak sebar pembohongan dan penipuan.

Ibarat macam manusia yang tak boleh hidup tanpa oksigen. Si Rafizi ni kalau sehari tak menipu, jadi la dia macam ikan yang sangkut kat atas darat.

Hakikatnya, orang semua dah bercakap sebelum perlaksanaan dakwat kekal tu lagi. Orang dah kata, penggunaan dakwat kekal ni TAK RELEVAN!!!

Apa susah sangat yang diorang nak terima pakai ni? Apa susah sangat Si Rafizi tu nak faham penjelasan yang dah diberikan sebelum ini? Bengap sangat ke dia?

Yang buat tuntutan untuk menggunakan dakwat kekal tu dulu pun siapa kalau bukan puak - puak dia jugak? Kan nampak sangat bebalnya puak - puak Pakatan tu?

Merengek - rengek macam budak kecik nak jugak guna dakwat kekal tu sampai sanggup suruh penyokong diorang berbaring atas jalan raya. Punya la nak jugak guna.

Sekarang ni SH nak tanya sikit dengan Si Rafizi ni. Kenapa diorang tak nak guna sistem Biometrik sedangkan sistem tu lebih canggih dari dakwat kekal?

Sebab diorang tak boleh nak menipu. Itu je sebabnya. Kalau guna sistem Biometrik, maka diorang tak boleh guna pendatang haram yang dah diupah untuk mengundi diorang.

Kalau guna sistem Biometrik, tak de la puak - puak DAPigs dari Tong San sana boleh menyemak kat tempat mengundi dan berlakon macam orang Malaysia!!!

Apa, Si Rafizi tu ingat orang tak tau ke taktik diorang ni? Sudah - sudah la Rafizi oi!!! Esok dah nak raya pun dia masih jugak tak sedar diri ke? Masih jugak dia tak nak mintak maaf dengan rakyat sebab kuat sangat kencing merata - rata!!!
Categories: ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping