Selasa, September 24, 2013


Apa boleh buat. Kalau dah diri sendiri pun tak sedar diri, maka memang macam tu la ayat yang akan dikeluarkan oleh Anak Cinabeng ni.

Dia bercakap tak ukur baju pada badan sendiri dulu. Dia bercakap ikut sedap Kepala Lutut dia je. Dia tuduh orang lain Populis. Tapi diri sendiri macam mana?

Itu yang menjadi persoalannya. Kot kalau kita nak tuduh orang dengan sebarang tuduhan sekali pun, biar la kita sendiri tak buat apa yang kita tuduh.

Dia tuduh Datuk Seri Zahid Hamidi ni Populis dalam isu berkaitan dengan 'Abu Mayat Chin Peng'. Kononnya dia nak tuduh DS Zahid ni menangguk di air yang keruh.

Kata dia, DS Zahid dilihat seolah - olah nak 'tunjuk belang' sebab pemilihan UMNO kini sedang berlansung. Kiranya DS Zahid ni saja nak cari publisiti la.
Zairil yang juga Timbalan Setiausaha Publisiti DAP mendakwa tindakan menteri terbabit sebagai cuba 'menunjukkan belang' menjelang pemilihan Umno pada akhir bulan depan susulan Zahid akan mempertahankan jawatannya sebagai naib presiden parti itu.
Oi Cinabeng! Sedar la diri sikit. Yang puak - puak DAPigs sibuk canang cerita pasal RoS dan CEC sebelum Pilihan Raya Umum hari tu menda kejadahnya?

Bukan ke itu jugak salah satu daripada cara diorang nak cari publisti murahan dan menagih simpati dari kalangan rakyat? Apa bezanya diorang kalau macam tu?

Hakikatnya, DAPigs ni lagi bangsat. Diorang sanggup menipu rakyat dengan membuat dakwaan demi untuk kepentingan diri sendiri. Bukannya untuk rakyat.

Walhal, isu berkaitan dengan CEC tu bukannya disebabkan RoS. Tapi disebabkan perwakilan dia sendiri yang buat bantahan dan laporan. Tu pun dia masih tak nak mengaku?

Sudah la!!! Kaji la diri sendiri tu dulu sebelum dia nak kaji pasal orang lain. Sekurang - kurangnya, DS Zahid buat mewakili suara rakyat yang tak nak Chin Peng tu balik.

Apa yang DS Zahid buat adalah untuk rakyat Malaysia secara keseluruhannya. Memang itu pun yang dituntut oleh rakyat. Rakyat masih terasa kekejaman Chin Peng tu. Bukan macam DAPigs. Diorang setakat buat polemik untuk dapat keuntungan diri sendiri je!!! 
Categories: ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping