Selasa, September 24, 2013


Ini ironiknya dikalangan pemimpin Pakatan Haramjadah ni. Apa yang diorang buat ternyata berbeza dengan realiti sebenarnya. Macam orang mimpi disiang hari.

Sebelum ini, Si Ketua Penipu tu buat permohonan rayuan dimahkamah untuk menggugurkan Peguam Pendakwa bagi kes liwat dia terhadap Saiful.

Katanya, peguam Mohamad Shafee Abdullah tu ada kepentingan sendiri dalam kes berkenaan kerana pernah dimasukkan dalam senarai saksi.

Dengan menggunakan alasan itulah SI Ketua Penipu tu nak gugurkan nama peguam terhebat tu dari barisan pendakwa supaya kes dia tak sangkut.

Yang herannya, kenapa tak de orang buat komplen pasal Si Karpal tu pulak sedangkan Si Karpal tu sebelum ni pernah menuduh Si Ketua Penipu tu meliwat?

Malah, Si Karpal tu sendiri pernah jadi peguam pendakwa terhadap Si Ketua Penipu tu pada tahun 1998 dulu. Kenapa yang itu tak de orang nak pertikaikan?

Sebabnya mudah beb. Dulu Si Karpal tu buat macam tu sebab dia ada kepentingan Politik. Sekarang pun tak de bezanya jugak. Dia bertindak atas kepentingan Politik juga.

Maka sebab itulah Si Karpal ni sanggup jilat ludah dan kahak hijau yang dia dah luahkan dulu semata - mata untuk terus kekal relevan. Kalau tidak, kirim salam je la. 

Dan atas sebab itu jugak la Si Karpal tu dibogelkan kembali dalam Dewan Rakyat hari ni. Dasar orang kuat menipu memang patut kena macam tu. Baru la dia tau betapa besarnya Kemaluan dia depan orang ramai!!!
KUALA LUMPUR 24 Sept - Dewan Rakyat hari ini gamat selepas Ahli Parlimen Tanjong Karang, Datuk Seri Noh Omar membangkit isu Ahli Parlimen Bukit Gelugor, Karpal Singh yang menjadi peguam bela kepada Ketua Pembangkang, Datuk Seri Anwar Ibrahim dalam kes liwat II.

Noh berkata, tindakan itu merupakan sikap tidak berintegriti kerana Karpal pernah membuat tuduhan kepada Anwar di dalam Dewan Rakyat pada tahun 1998 dan tidak menarik balik kenyataan tersebut.

"Kalau dia (Karpal) merupakan seorang peguam yang berintegriti, saya cabar dia tarik balik tuduhan dia terhadap Ahli Parlimen Permatang Pauh sebelum ini. Adakah terdapat unsur kepentingan politik yang membuatkan beliau menjadi peguam bela kepada Anwar Ibrahim?.

"Sebagai peguam yang terkenal, perkara yang melibatkan integriti tidak sepatutnya membelenggu beliau (Karpal)," katanya di Dewan Rakyat di sini, hari ini.
Categories: ,

1 ulasan:

  1. Salam, mohon tuan pautkan blog saya sebagaimana saya pautkan blog tuan di blog saya. Terima kasih.

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping