Sabtu, September 28, 2013


SH harap - harap sangat la. Jangan la Si Ketua Penipu tu kena serangan jantung dan terus koma bila dia baca cerita dibawah ni. Banyak lagi kerja dia nak buat.

Tak habis lagi kes liwat dia terhadap Saiful dimahkamah tu. Jadi, jangan la ada apa - apa yang menimpa dia lepas ni. Maklum la, dia kan suka menipu orang.

Dalam dia dok asyik sangat buat rayuan ke Mahkamah tinggi membantah nama peguam pendakwa bagi kes liwat dia tu, tak pasal - pasal je cerita ni boleh timbul.

Orang yang dia nak singkirkan dari menjadi peguam Pendakwa tu pulak boleh diberi gelaran sebagai Tan Sri. Nah!!! Tak ke pengsan Bang Non tu dibuatnya?

Cuma yang SH risaukan sekarang, ada pulak MACAI puak - puak Pakatan Haramjadah tu akan buat cerita yang bukan - bukan. Jangan pulak ada yang kata ini sandiwara UMNO.

Ni baru dia nak buat rayuan beb. Kalau kes tu berjaya dimahkamah dan Si Ketua Penipu tu terpaksa bawa pulak kes berkaitan ke Mahkamah Persekutuan, memang lagi sakit la dia jawabnya!!! Sendiri cari penyakit, sendiri tanggung la Nuar oi!!!
KUALA LUMPUR: Peguam terkenal Tan Sri Dr Muhammad Shafee Abdullah dianugerahkan gelaran Tan Sri bersama enam yang lain di Istana Negara.

Selain Dr Muhammad Shafee, Hakim Mahkamah Persekutuan Tan Sri Ahmad Maarop turut dikurniakan gelaran Tan Si.

Mereka mendahului senarai 174 penerima anugerah dan pingat kebesaran daripada Yang di-Pertuan Agong, Tuanku Abdul Halim Mu’adzam Shah at Istana Negara di sini.

Mereka menerima pingat Panglima Setia Mahkota (PSM) yang membawa gelaran “Tan Sri”, bersempena dengan sambutan hari keputeraan Yang di-Pertuan Agong Jun lalu.

Seramai tujuh penerima menerima darjah kebesaran berkenaan termasuk Dr Muhammad Shafee.

Selain Ahmad dan Dr Muhammad Shafee, dua individu lain yang turut menerima anugerah berkenaan ialah Penasihat Khas Agama kepada Perdana Menteri, Tan Sri Professor Dr Abdullah Md Zin; Penasihat Perdana Menteri Tan Sri Othman Abd Razak; Ketua Pegawai Eksekutif ABN Media Group, Tan Sri Ketheeswaran Kanagaratnam; Pengarah Landmarks Berhad Tan Sri Zakaria Abdul Hamid; dan Presiden Kumpulan dan Ketua Sapura Group, Tan Sri Shahril Shamsuddin.

Turut hadir pada majlis berkenaan Raja Permaisuri Agong Tuanku Hajah Haminah.
Categories: ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping