Jumaat, September 27, 2013


Hehehe!!! Kesian pulak tengok Si Khalid Gagap ni ek. Bila keadaan dah tersepit macam ni, semua orang tak nak tolong dia. Semua orang biarkan dia mati keras.

Puas la nak berjawab dengan rakyat yang curiga dengan tindakan Rejim Pakatan Selangor pimpinan Si Khalid Gagap tu pasal permukiman diorang ke Bangkok.

Mungkin sebab tu la diorang lepas tangan kot. Takka pulak diorang nak jerat leher diorang sendiri dengan apa yang Si Khalid Gagap tu dah buat. Jadi, biar Khalid je la yang jawab.

Lagi pun, siapa yang nak tolong Si Khalid Gagap tu ye tak. Dia yang dapat 'SEDAP' pergi ke Bangkok, orang lain nak kena jaga Kemaluan dia apa kejadahnya pulak!!! Jadi, biar lantak la dia mati keras sorang - sorang!!! Itu yang dikatakan 'SETIAKAWAN' dalam Pakatan!!!
KUALA LUMPUR: Pemimpin Pakatan Rakyat dilihat enggan mengulas tindakan kerajaan negeri Selangor mengadakan pemukiman (retreat) selama tiga hari di Bangkok, Thailand.

Sebaliknya mereka mahukan Menteri Besar Tan Sri Abdul Khalid Ibrahim sendiri menjelaskan apakah rasionalnya pemukiman di negara jiran itu. 

Ahli Parlimen Gelang Patah, Lim Kit Siang berkata beliau menyerahkan perkara itu sepenuhnya kepada Khalid untuk memberikan penjelasan.

"Saya rasa lebih baik perkara ini dikomen oleh MB Khalid sendiri, terpulang kepada dia," katanya Antarapos ketika ditemui tadi.

Sementara itu, Ahli Parlimen Gombak, Azmin Ali berkata beliau tidak mempunyai maklumat berhubung tindakan pemukiman itu dan mahukan perkara itu dijawab oleh Khalid sendiri.

"Saya serahkan kepada MB untuk respon perkara ini kerana saya pun tidak ada maklumat itu kerana saya berada di negara luar untuk hadir mesyuarat Komanwel, jadi saya serahkan kepada MB jawab sendiri," katanya.

Khalid sebelum ini mempertahankan tindakan pemukiman di Bangkok dengan mengumumkan kerajaan negeri telah berhasil menarik pelabur menanam modal bernilai RM500 juta di negeri itu.
Categories: , , ,

2 ulasan:

  1. As salam saudara blogger,
    Maaf sbb ulasan tiada kena mengena dgn topik.
    Mohon ulasan dari sedara selaku blogger Pahang tentang Enchant1MST yg dikatakan mendapat restu Najib. Bukan utk memberikan promosi tapi isu yg dibangkit oleh blogger dari ganu mempunyai asas utk diselidik dan ditentukan kesahihan..dan anda selaku blogger pahang tentunya lebih arif memandangkan projek khurafat tersebut dikatakan akan dibuat di Pahang!.
    Sama2 kita umat melayu dan islam prihatin dgn perkara ini. Jgn sampai kita disoal oleh Allah diakhirat kerana membiarkan perkara mungkar berleluasa tanpa tindakan. Sekurang-kurang saudara blogger yg mempunyai medium dan sumber maklumat dpt menjadi penghubung antara pemimpin dan rakyat yg sermakin hari semakin resah dgn tindak tanduk setengah pemimpin..
    Ketepikan ideologi..ketepikan ego kali ini demi islam dan tanh melayu. Bersatulah umat agar projek tersebut kita tentang sekiranya ia benar. Jgn kita mengundang bala Allah krn membiarkan projek tersebut dilaksanakan.
    Astagfirullah..

    BalasPadam
  2. SH sedang mencari fakta sama ada isu itu benar atau pun tidak. Sebelum ini ada kisah mengenai dakwaan kononnya kawasan tersebut nak dibangunkan kasino. Tetapi ianya hanya spekulasi yang dicipta oleh Pembangkang. Kita yang mudah melatah dan percaya dengan perkara tersebut.

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping