Jumaat, September 27, 2013


Ini baru cakap peguam beb. Mana - mana peguam pun sama. Tapi tak semua la. Hanya mereka yang terdiri dari kalangan puak - puak Pakatan Haramjadah tu je.

Diorang ni kalau bercakap memang suka berbelit - belit beb. Nak pulak yang belajar bawah Si Ketua Penipu tu. Kalau bercakap, memang suka berbelit.

Sepatah ayat dia keluar dari mulut dia, satu hapah pun tak boleh percaya. Dari 10, 11 tak boleh percaya. Tu tahap menipunya puak - puak Pakatan Haramjadah ni.

Nak pulak orang macam Pakwe Si Tipah Koyak ni. Lagi la pembelitnya. Dia cakap je yang dia tak de kepentingan peribadi. Walhal, memang tu la maksud dia.

Berkaitan dengan kes orang yang mati dalam tahanan sebelum ini, tak de kaitan ke dengan dia? Bukan ke dia yang jadi peguam orang yang mati tu?

Pun dia masih kata dia tak de kaitan dengan isu tersebut? Pun dia masih nak menafikannya dalam sidang media? Kan nampak sangat dia cakap pun berbelit.

Cuba kita baca kenyataan yang dia sendiri keluarkan sebelum ini. Memang nampak sangat kenyataan tersebut kontradik dengan hakikat sebenar.
KUALA LUMPUR: Ahli Parlimen Padang Serai, N Surendran menafikan beliau mempunyai kepentingan peribadi apabila membangkitkan usul rayuan petisyen kes kematian dalam tahanan sebelum sesi soal jawab Dewan Rakyat bermula, pada Rabu.

Beliau yang juga Naib Presiden Parti Keadilan Rakyat (PKR) berkata, sebagai peguam yang mewakili keluarga mangsa, beliau melakukannya secara pro bono (sukarela tanpa sebarang bayaran).

"Jadi, tidak benar saya timbulkan isu ini kerana ada kepentingan peribadi. Malah, saya langsung tidak ada niat mahu jadi hero.

"Sudah lebih 15 tahun saya memperjuangkan kes kematian dalam tahanan, jadi kes ini begitu dekat di hati saya. Apatah lagi apabila melihat ahli keluarga mangsa menangis kerana kehilangan ahli keluarga," katanya dalam sidang media di lobi Parlimen, pada Khamis.
Dia sendiri kata kes berkaitan memang dekat dengan hati dia. Maka sebab itulah dia nak bangkitkannya dalam sidang Parlimen sebelum ini.

Nah! Bukan ke itu membuktikan bahawa isu berkenaan ada kaitan dengan kepentingan peribadi? Dia sendiri yang cakap beb. Lepas tu dia nak nafikan pulak?

Inilah masalahnya bila berurusan dengan puak - puak Pakatan Haramjadah ni. Bila bercakap tak pernahnya nak jujur. Semuanya ada saja agenda yang tersembunyi. Ada saja niat nak menipu rakyat!!!
Categories: ,

2 ulasan:

  1. Kalau nak tahu ini lah apa yang dikatakan sebagai "spesis hindu tahap paria".
    Ajaran Hindu mengajak kepada kebaikan tapi bila dah masuk ketogori "Paria" jadi kelakuan dan perkataannya semua menjerumus kepada kerosakan dan perpecahan.

    BalasPadam
  2. bila mau adili polis dan tentera ditembak, dibunuh dengan kejam..asyik bela penjenayah je..muka pun dah macam gengster..bangan sungguh la sapa mengundi lawyer jenayah mcm ni

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping