Selasa, September 24, 2013


Pergh!!! Punya la nak bagi alasan yang tak masuk akal semata - mata nak menipu rakyat ye tak. Sampai tahap dia sanggup kata dia dah hilang ingatan.

Kot ye pun Si Khalid Gagap tu nak menipu orang pun, agak - agak la. Jangan la dia ingat rakyat Malaysia ni semuanya dungu macam macai - macai Pakatan tu.

Kalau sebelum ni, macam - macam alasan dah yang kita dengar dari puak - puak Rejim Pakatan Selangor ni mengenai isu diorang ke Bangkok.

Ada yang kata, diorang ke sana nak cari peluang pelaburan. Ada jugak yang kata nak pastikan supaya Exco tak ponteng dari menghadiri mesyuarat.

Semua alasan tu tak masuk akal lansung. Dan ianya tak menjawab persoalan yang diajukan sebelum ini. Nak baca alasan Si Khalid Gagap ni lagi la macam cibai.

Dia kata, pemukiman mereka ke Bangkok tu mendapat perkenan DYMM Tuanku Sultan Selangor sendiri. Kira tu jawapan nak selamat la tu kan?

Nak 'cover line' punya pasal, Si Khalid Gagap tu jual la nama tuanku. Dia ingat rakyat tak de la nak cakap banyak bila dengar nama tuanku disebut. Tapi itu bukan persoalannya.

Sama ada diorang dapat perkenan dari pihak istana, ianya masih tak menjawab sebarang persoalan yang diajukan sebelum ni. Masih tak masuk akal.

Tambahan pulak bila Si Khalid Gagap tu kata, dia sendiri pun tak tahu apa yang berlaku pada 16 September tu. Dia pun tak dimaklumkan bahawa Si Chin Peng tu dah mati.
Khalid memberitahu pemberita selepas Majlis Dialog Belanjawan 2014 di sini hari ini, pihaknya mendapat keizinan Sultan Selangor Sultan Sharafuddin Idris Shah sebelum sambutan Hari Malaysia pada 16 September lalu.

“Saya tidak tahu siapa akan meninggal dunia pada Hari Malaysia,” katanya.
Pulak dah!!! Lebih kurang macam Si Hadi Awang jugak la dia ni. Tu pun nampak sangat la menipunya. Mustahil dia tak tau cerita tu. Satu dunia pun boleh tau brader!!!

Lain la kalau dia duduk dalam gua. Tak pun Si Khalid Gagap ni terperangkap kat dalam mana -mana rumah urut tak pada ketika itu? Mana la tau kan. Nak buat 'rumah' kata dia.

Jadi, nak bila kita nak bina 'rumah' ni kena la tengok macam mana bentuk dalaman dia. Kalau setakat dok kat luar, apa barang. Dan mungkin sebab tu la dia tak tau cerita.

Pokok pangkalnya, bukan setakat cerita pasal Chin Peng tu sahaja yang orang persoalkan Khalid oi!!! Yang orang nak tau soal perbelanjaan. Siapa yang tanggung?

Dari mana diorang guna duit nak buat mesyuarat sampai ke Bangkok? Berapa banyak yang telah digunakan dan adakah ianya berbaloi kepada rakyat? Jangan korang je dapat 'sedap' rakyat pulak melopong!!! Kata nak jaga Kebajikan Rakyat!!!
Categories: ,

2 ulasan:

  1. Inilah salah seorg dari pemimpin pembangkang yg bijaksana yg menjadi pilihan kebanyakkan penggundi Selangor. Memang tak dinafikan kebanyakkan YB2 dan MB (PR) nie bukan saja bijaksana dlm memerintah Selangor, tapi juga lagi hebat dlm menipu rakyat dan lidah2 mereka senantiasa berubah2 setiap masa..... BerGUMBIRAlah anda (PR) semua selagi hayat masih ada.....

    BalasPadam
  2. Dah namanya PR pelacur rakyat@penipu rakyat nak buat macamana. ..PR pirahhhhhhh...!!!!!!!!!!

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping