Ahad, September 22, 2013


Hehehe... Nak pecah perut SH bila teringatkan artikel yang SH pernah tulis sebelum ini mengenai YM Tengku Razaliegh Hamzah. Nampak sangat diorang terdesak. (klik sini)

Artikel tu SH petik dari satu laman portal Pro Pakatan Haramjadah yang cukup mashur mendapatkan sumber dari dalam longkang. Siapa lagi kalau bukan Haprak Daily.

Paparan dalam gambar yang SH lampirkan sebelum ni merupakan satu kutipan dari sebuah blog yang menceritakan KONONnya Ku Li buat kerja 'Underground'.

Diorang mendakwa, walaupun Ku Li tak umum kata dia nak bertanding jawatan Presiden UMNO Malaysia, tapi gerak kerja dibawah sudah pun berjalan.

Apa yang pasti, tulisan blogger Pro Pakatan tu pun hanya membuat andaian tanpa melampirkan bukti kukuh mengenai perkara tersebut.

Yang kita herannya, macam mana sebuah portal yang KONONnya memperjuangkan Islam boleh kutip maklumat sedemikian rupa? Katanya Tepat Dari Sumber.

Ni dari sumber mana yang blog tersebut kutip? Dalam tong sampah? Dalam longkang? Senang - senang je Haprak Daily boleh ambik dan letak dalam portal diorang.

Sekarang, SH bagi satu betul sumber yang kita boleh percaya dan kita boleh yakin. Pun masih lagi ada yang nak mempertikaikan tindakan Ku Li?

Sehingga petang semalam, sebaik sahaja pintu pendaftaran untuk bertanding jawatan dalam UMNO ditutup, Ku Li dilaporkan tidak menghantar borang pencalonan.
SHAH ALAM -  Borang pencalonan bagi jawatan Presiden Umno telah diisi namun akhirnya tidak jadi dihantar setelah mendengar denyut nadi akar umbi.

Nama yang disebut-sebut bakal mencabar jawatan disandang Datuk Seri Najib Tun Razak, Tengku Razaleigh Hamzah sah tidak bertanding apabila tidak menghantar borang pencalonan sehingga jam 5 petang, hari ini.

Ahli Parlimen Gua Musang itu dikatakan sudah siap mengisi borang pencalonan tersebut namun ianya tidak dihantar.
Nah! Itu buktinya bahawa blog serta portal Haprak Daily tu kutip maklumat dalam tong sampah. Nampak sangat diorang sengaja mereka - reka cerita.

Semuanya untuk apa? Untuk melaga - lagakan kepimpinan UMNO. Itu je tujuan diorang. Bukannya diorang nak melaporkan apa yang berlaku sebenarnya. Kesimpulannya mudah. Kalau dah nama Penipu Rakyat tu, Penipu Rakyat la jugak!!!
Categories: , , ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping