Isnin, September 30, 2013


Memang sah dan tak perlu disangkalkan lagi. Pusing la kot mana sekali pun, Kebenaran ini tak dapat nak disorok. Jadi, jangan la terus nak menipu rakyat.

Sewajarnya Anak Cinabeng DAPigs ni perlu bangga dengan darah keturunan dia. Jangan la memalukan bangsa sendiri dengan menipu orang. Sedar la diri tu sikit.

Mungkin dalam parti dia sendiri, boleh la dia nak kelentong orang. Tapi dengan orang luar? Mampu ke dia nak kelentong? Mampu ke dia nak nafikan kenyataan tersebut?

Hari ini, ada blog Pro Pakatan yang mula sedar dengan hakikat ini. Diorang pun menjadikan isu ini sebagai satu persoalan dan mintak dia buktikannya.

Adakah benar dia seorang yang berbangsa Melayu atau sekadar pinjam je nama Melayu tu? Perkara ini dah dijelaskan dulu. Cuma blogger Negara Pakatan Rakyat tu je yang bongok.

Dibawah ni penjelasan mengenai status Si Anak Cinabeng DAPigs tu. Nama sebenar dia bukan la nama dia hari ini dan dia pun tak dilahirkan di Malaysia.


Nah!!! Apa lagi kelentong puak - puak DAPigs ni nak buat? Apa lagi yang diorang nak tipu rakyat? Hakikatnya parti DAPigs ni memang tolak orang Melayu jadi pemimpin!!! 

Jika tidak, DAPigs perlu buktikan yang diorang tak tolak orang Melayu jadi pemimpin dalam parti mereka. Tapi, kalau setakat ambik orang yang pinjam nama Melayu ni, baik tak payah mengabihkan masa!!! Tak mendatangkan faedah lansung!!!
Categories: ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping