Isnin, September 30, 2013


Sebenarnya dah banyak bukti yang kita dedahkan kepada rakyat untuk membuktikan bahawa Si Guan Eng ni 'Tak Berapa Cerdik'. Tapi, Si Guan Eng ni tak kisah.

Dia lagi suka jika kemaluan dia yang besar itu didedahkan kepada orang ramai. Malah, dia memang suka berbogel depan orang ramai ni. Biar semua orang tau.

Jika sebelum ini, Si Guan Eng tu tak dapat nak mentafsirkan kenapa Felda menceburkan diri dalam bidang perhotelan yang menurut kata dia tak de kemahiran.

Hakikatnya, Felda boleh buat apa sahaja yang mereka mahu asalkan ianya memberi keuntungan kepada peneroka. Itu yang paling penting.

Hari ni, sekali lagi Si Guan Eng tu menunjukkan kebodohan dia dengan memberi amaran kepada RoS supaya jangan masuk campur dalam urusan parti dia.
“Saya sebagai Setiausaha Agung DAP mendesak ROS hentikanlah sebarang usaha untuk terus mengganggu DAP. Apa jua keputusan pemilihan itu, ROS tidak harus menyalahgunakan kuasa mereka.

“Jika mahu melawan DAP, lakukannya pada pilihan raya, bukannya menggunakan ROS untuk mensabatoj kami (DAP),” katanya pada sidang media di lobi Parlimen pada Isnin.
Hah! Kan nampak sangat Si Guan Eng ni bodoh. Apa pasal pulak RoS ada kaitan dengan Pilihan Raya? RoS kerja dia mendaftar pertubuhan dalam Malaysia.

Tak de kaitan lansung RoS tu nak menjahanamkan DAPigs. Pada awalnya, RoS bertindak berdasarkan laporan yang dibuat oleh ahli parti DAPigs tu sendiri.

Ahli parti DAPigs tu yang tuduh kata pemilihan jawatankuasa CEC sebelum ini ada berlaku unsur - unsur penipuan. Itu pun Si Guan Eng ni nak nafikan jugak?

Kalau dalam Pilihan Raya, pandai pulak diorang tuduh SPR itu ini dan mintak keputusan Pilihan Raya dibatalkan serta sebagainya. Tapi bila kena batang hidung sendiri?

Si Guan Eng tu kena sedar. Ahli Parti DAPigs yang tuduh kata parti tu menipu, bukannya RoS. RoS hanya menyiasat dan mengambil tindakan terhadap laporan yang dibuat.

Jadi, tak payah la Guan Eng nak susah - susahkan diri dan terus cuba nak memutar belitkan keadaan. Terima aje la hakikat yang ahli parti tu tuduh DAPigs ni menipu. Dah memang itu pun hakikat sebenarnya. Dia nak nafi pun tak mendatangkan faedah jugak!!!
Categories: ,

3 ulasan:

  1. Bila org bodoh berbicara.. Salahkn RoS sbb buat siasatan yg laporanya dtg dari dlm parti sendiri.. Pandai laung bersih tp Pemilihan CEC dia semdiri koto..

    BalasPadam
  2. lufang jgn jd bengong

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping