Jumaat, September 27, 2013


Fuh!!! Punya la Si Nurul Izzah ni ketandusan dari segi idea untu menaikkan nama dia dalam Malaysia ek. Sampai begini cara yang TERPAKSA dia lakukan.

Sebenarnya, siapa yang nak ambik gambar ni? Si Nurul Izzah tu yang nak ambik gambar dengan Pak Guard tu ke atau Pak Guard tu yang nak bergambar dengan dia?

Rasanya semuaorang tau jawapan tu ye tak. Semua orang tau yang Si Nurul Izzah tu yang nak bergambar dengan Pak Guard tu. Maklum la. Pak Guard tu lagi femes dari dia.

Sama jugak la keadaannya masa Si Nurul Izzah tu bergambar dengan Anak Cinabeng yang hina Islam hari tu. Pun macam tu jugak keadaannya.


Jadi, SH setuju sangat la dengan apa yang dijelaskan oleh sahabat baik SH ni. Jangan nanti Pak Guard tu pulak dibawak usung ke sana ke mari atas pentas ceramah pulak sudah la!!!
Nurul Izzah bijak mencari peluang. Ibarat menangguk di air yang keruh. Nurul Izzah bijak menghidu ruang untuk mendapatkan publisiti murahan dan mengambil kredit dari masalah orang lain. 

Tidak salah untuk datang melawat Pengawal Keselamatan yang dimaki hamun dan disepak oleh isteri pemain bolasepak JDT, Mat Yo. 

Setakat hendak melawat tidak mengapa. Jangan ambik kesempatan di atas kesusahan orang lain untuk kepentingan politik. Juga tidak perlu mencari glamour dengan bergambar dan menyiarkan di alam maya. 

Apa selepas ini? Mengarahkan Lateefa Koya dan S Surendran untuk mewakili Pengawal Keselamatan berkenaan untuk saman malu? Jangan selepas ini Pakcik Pengawal Keselamatan ini diusung ke sana sini untuk ceramah PR sudahlah. - CTS
Categories: ,

1 ulasan:

  1. Dah agak dah. Bini Matyo tu meroyan pasal salah UMNO.

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping