Jumaat, September 20, 2013


Tatkala ini masih ramai lagi dikalangan pemimpin Pakatan Haramjadah tu yang dok merayu nak bawak pulang 'Abu' Si Chin Peng tu ke Malaysia.

Tambah memalukan, ada jugak orang yang sanggup terbang ke Bangkok dan buat mesyuarat kat sana disamping memberi 'penghormatan' kepada Si Chin Peng tu.

Banyak la cerita - cerita dongeng yang dicipta bagi meraih simpati dikalangan rakyat Malaysia bagi mendesak kerajaan untuk bawak pulang Bapak Komunis tu.

Nak pulak dari kalangan pemimpin DAPigs macam Si Karpal Whilchar tu sendiri. Tak sudah - sudah dia nak cari penyakit gamaknya.

Malah, ada jugak yang buat cerita kononnya Si Chin Peng tu sendiri pernah kata dia nak 'abu' mayat dia dibawa pulang ke Malaysia.

Ai! Dah mati baru dia nak balik Malaysia apa pasal? Nak mati, mati je la kat mana sekali pun. Apa pasal pulak dia nak semak dalam Malaysia ni lagi?

Dulu, dia jugak yang tak mengiktiraf Malaysia sebagai sebuah Negara Merdeka. Dia jugak yang menentang sebab nak pegang kuasa. Sekarang sibuk pulak nak ditanam di Malaysia?

Bagi SH, tanam la 'Abu' dia kat mana sekali pun. Kesudahan dia kita tau jugak. Jadi, apa bezanya kalau dia ditanam di Bangkok atau pun di Malaysia?

Tapi Pakatan Haramjadah tu tetap jugak nak bawak pulang Si Chin Peng tu. Persoalan mudah kita tanya kepada diorang, untuk apa? Tak de orang pun jawab.

Sebaliknya diorang terus jugak mendesak pihak Kerajaan supaya bertimbang rasa dan memberi kebenaran memandangkan Chin Peng tu dah mati.

Wah!!! Masa dia hidup dulu, ada dia bertimbang rasa terhadap rakyat di Malaysia ni? Ada dia rasa simpati dengan anggota keluarga pasukan keselamatan yang dia bunuh?

Tak de der!!! Dia buat muka selamba dia je bunuh orang. Itu pasal la sampai hari ni orang ingat lagi 'jasa' dia buat kepada rakyat Malaysia.

Nah!!! Kalau puak - puak Pencacai Pakatan Haramjadah tu nak tau, tempoh untuk Si Chin Peng tu pulang ke Malaysia dah tamat tempoh.
"Saya telah lihat butiran Perjanjian Hatyai 1989 dan mendapati Chin Peng sememangnya diberi peluang untuk kembali ke Malaysia tetapi beliau enggan berbuat demikian.

"Masa diberikan telah pun luput. Malah ramai yang masih emosi dengan kekejaman pengganas komunis itu kerana ramai yang telah terkorban dan cedera dalam keganasan komunis," kata Najib dalam sidang medianya hari ini.
Orang bukan tak bagi dia peluang. Tapi dia sendiri yang tak nak balik. Sebab apa? Sebab dia tau dia tak lama kalau hidup di Malaysia. Mungkin tak sampai usia 90 tahun pun.

Alasannya mudah. Andaikata dia balik ke Malaysia ni, habis semua orang cari dia. Dan dia pun tau hakikat tersebut. Itu pasal la dia tak nak balik. Jadi, disebabkan masa dia hidup dulu pun dia tak nak balik, dah mati ni jangan harap la!!!
Categories: ,

2 ulasan:

  1. Masa hidup menyusahkan orang , dah mampospun lagi nak menyusahkan orang.

    BalasPadam
  2. Gua gerenti abu pengganas ini akan diseludup masuk ke Malaysia.

    Tak caya ... tengok la.

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping