Sabtu, September 07, 2013


Nampak gayanya, isu berkaitan dengan penolakkan Pemuda PAS terhadap Si Ketua Penipu tu bukan hanya sekadar pada cadangan yang diketengahkan sahaja.

Tetapi kini ianya mula melarat kepada isu - isu lain termasuk perlakuan seksual luar tabiie serta kemusnahan moraliti Si Ketua Penipu tu sebagai seorang pemimpin.

Ianya mula menjadi persoalan kepada ahli - ahli Pemuda PAS yang selama ini KONONnya berjuang untuk menegakkan Islam.

Hakikatnya, Pemuda PAS sendiri pun mungkin dah tersedar dari lamunan buaian mimpi enak Si Ketua Penipu tu selama hari ini.

Maka sebab itu la diorang serang Si Ketua Penipu tu secara terang - terangan macam ni. Tapi ini semua bukan salah orang lain. Semuanya salah Si Ketua Penipu tu jugak. Jadi, jangan la Si Nurul Izzah tu nak meroyan tak tentu arah pulak!!!
Satu laman sosial yang dikenali sebagai ‘Kumpulan Pemuda PAS tolak Pakatan Rakyat’ mengkritik Ketua Pembangkang, Datuk Seri Anwar Ibrahim.

“Buruk sgtkah UMNO sampai kita lebih sayang parti yg bersumpah akan pertaruhkan mayat badan sendiri jika ada pihak mahu laksanakan Islam dan hudud?

“Mana lebih kotor, UMNO atau bekas pemimpin no 2 UMNO yg dahulunya kitalah jaja istilah al juburi ke sgenap pelusuk negara. Dahulu kita amat yakin bekas pemimpin UMNO no 2 tu kotor, homoseks sehingga menjadi modal ceramah paling laku ketika itu. Kita tidak minta pun saksi 4 org utk kita benar2 yakin kekotoran itu.

“Cukup hanya Karpal singh dedahkan dan kita pakai sehabis2nya modal itu. Tup-tup, bila UMNO bersihkan diri dari kotoran itu, kita pulak pertahankan kepala *.*.*.* (malas nak sebut. klu dia, tajuk buku Shahnon Ahmad yg popular dan kontroversi masa tu).

“Kita pulak dgn bengisnya tuntut 4 org saksi demi membela org yg kita dulu katakan aljuburi itu. Muslimat2 pula menyanyi2 ikut irama gereja meraikan pembebasan ketua itu drpd kes mahkamah hari tu. Apa dah jadi da…?,” kata admin laman sosial itu. Baca selengkapnya, sila klik di sini

Turut dimasukkan foto Anwar yang dirakamkan oleh minah jinggo dengan kata-kata, “Macam sakit je. Bertaubat Anwar sebelum terlambat.”
Categories: , ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping