Rabu, Oktober 16, 2013


Kecoh betul orang bercerita pasal Si Tipah Koyak tu bila dia keluarkan satu status dalam laman mikroblog twitter dia malam semalam.

Ramai pulak yang rasa heran dengan tindakan biadap yang dilakukan oleh kekasih Si Surendran tu ye. Macam la kita tak kenal dia siapa.

Hakikatnya, Si Tipah Koyak tu memang sejak dari dulu lagi dah murtad!! Sejak dia menyokong tindakan Lina Joy yang nak keluar dari Islam lagi kita dah tau.

Masa tu dia bermati - matian memperjuangkan Hak Si Lina Joy untuk meninggalkan Islam dan masuk agama lain. Pun kita masih nak heran dengan tindakan dia hari ini?

Kononnya, pada ketika itu Si Tipah Koyak tu berjuang atas nama Hak Kebebasan Manusia. Dan sekarang pun dia buat benda yang sama jugak. Cuma keadaan je yang berbeza.

Bagi SH, Si Tipah Koyak ni la manusia paling bodoh diatas muka bumi Malaysia ni sebab dia dengan sengajanya menonjolkan kelemahan diri dia sendiri.

Jadi, tak heran la kalau Si Tipah Koyak tu juga turut memainkan peranan dalam menyokong penggunaan kalimah Allah oleh mereka yang bukan Islam.

Dia sendiri mengamalkan Islam Liberal apabila menetapkan semua benda dalam dunia ni sama rata. Malah termasuk la bab agama Islam sekali pun.

Cuma yang kita kesalnya, masih ada orang dikalangan umat Melayu Islam sendiri yang dok menyokong manusia macam Si Tipah Koyak ni di Malaysia.

Itu yang kita herannya. Si Tipah Koyak ni tak de la pandai mana sangat pun. Jadi peguam, kelulusan pun tak tau la setakat mana. Nak mengisi borang petisyen pun dia tak reti!!! Apa tah lagi dia nak faham tentang Islam secara lebih mendalam!!!
Categories: ,

8 ulasan:

  1. Tipah Koyak ni pernah bangun malam solat tahajud tak ni?

    BalasPadam
  2. Pelik. Kenapa di Malaysia sesuatu perkara di biarkan kepada penyelesaian undang- undang manusia semata-mata ?

    Di mana maruah dan syariat Allah yang sepatut nya kita junjung ?

    Terlalu besar dosa-dosa Pemimpin Melayu sekarang. Begitu juga Ulama-Ulama yang di jadikan sandaran.

    Apa akan jadi hari demi hari ? Mungkin Melayu akan hidup dalam ketakutan kerana sudah tiada lagi sokongan kekuatan yang berotoriti....

    BalasPadam
  3. dah koyak apa nak cakap jang!...

    BalasPadam
  4. dah koyak apa nak cakap jang!...

    BalasPadam
  5. http://m.christianpost.com/news/is-calling-the-christian-god-allah-wrong--29015/

    jawapan dari paderi Kristian sendiri d U.S... baca la..

    semoga Allah swt menjauhkan malapetaka buat kita Umat Muhammad d akhir zaman.

    BalasPadam
  6. Latifah Koya Kutty adalah anak kepada Mahathir Iskandar Kutty, sememangnya dia pandai dlm politik.

    BalasPadam
  7. Kalau aku la nama koya, malu aku nak cakap banyak. Nama pun pelik, padan la degan tuan badan

    BalasPadam
  8. dia ni HINDU laaaa

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping