Jumaat, Oktober 18, 2013


Itu satu kemestian WAJIB Si Ketua Penipu tu dalam melaksanakan agenda untuk mewujudkan keadaan huru hara dalam Negara Malaysia ni.

Jika tidak, takkan la puak - puak Rejim Zionist tu nak lantik dia menjadi duta mereka di Malaysia ni ye tak. Dah tentu kerja dia adalah untuk menghuru - harakan keadaan.

Jadi, tu pasal la Si Ketua Penipu tu tanpa segan silu menyatakan bahawa dia tetap menyokong pendirian DAPigs untuk membenarkan bukan Islam menggunakan kalimah Allah dalam Al - Kitab berbahasa Malaysia.

Seperti mana yang SH jelaskan sebelum ini, isu mengenai penggunaan kalimah Allah ini adalah salah satu taktik untuk memecah belahkan perpaduan kaum di Malaysia. (Klik Sini)

Maka, sampai ke sudah la keadaan itu tetap akan diPolitikkan oleh puak - puak Pakatan Haramjadah tu supaya mudah untuk diorang merampas kuasa.

Perkara itu jelas dan tidak perlu dinafikan lagi. Itulah hakikat dan tujuan sebenar isu tersebut dibangkitkan oleh The Herald Weekly dalam penerbitan Al - Kitab.

Sekarang, apa yang Si Ketua Penipu tu perlu lakukan adalah untuk menjerut leher PAS sekuat - kuatnya bagi memastikan agenda Pro Yahudi tu berjalan dengan lancar.

Sebab sehingga hari ini, puak - puak Parti Angguk Saja tu masih tak mampu melihat keadaan sebenar dan situasi semasa berkaitan dengan isu tersebut.

Diorang masih lagi dibutakan dengan Kuasa oleh Si Ketua Penipu tu secara terang - terangan. Maka sebab itulah diorang tak mampu nak melihat Kebenaran yang ada depan mata.

Kot kalau itu pun diorang tak nampak, apa gunanya diorang nak mendabik dada kata diorang ni nak memperjuangkan Islam?

Setakat cakap je, semua ahli PAS tu Ulama dan mereka akur dengan keputusan Majlis Syura. Tapi bila Ketua Dewan Ulama dan Majlis Syura buat pendirian, diorang sendiri pun tak nak ikut!!! Bercakap dengan tembok aje la kerja diorang pun!!!
Categories: ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping