Berita Pahang

Selasa, Oktober 08, 2013


Anak menteri pelancongan Datuk Seri Nazri Aziz membeli rumah banglo RM7.2 juta untuk ibunya dan bukan artis terkenal Nora Danish, kata jelitawan yang dikaitkan dengan Nedim. 

Ibu tunggal yang terkenal dengan siri televisyen Puteri dan Ana Lulu itu juga berkata, rumah mewah itu sebenarnya bukan dibeli oleh Nedim seorang, lapor Sinar Harian.

"Ia bukan untuk saya dan saya kesian dengannya dia kerana apa yang dia buat semuanya dikaitkan dengan saya," Nora Danish (kanan) dipetik sebagai berkata kepada "Zass", ruangan hiburan harian itu.

Sebuah NGO yang dekat dengan Pakatan Rakyat sebelum ini mendakwa memperoleh dokumen mengenai pembelian banglo RM 7,242,555.07 yang didakwanya dikaitkan dengan Nedim.

Penyelaras Solidariti Anak Muda Malaysia (SAMM) Badrul Hisham Shaharin berkata, bagi seorang anak muda dan setelah diteliti pekerjaan atau perniagaannya, kemampuannya membeli harta tanah itu "amat meragukan",

Nazri bagaimanapun mengulas dakwaan itu dengan gayanya tersendiri dengan berkata: "Dia boleh beli istana, ini bukan masalah saya"

Nora Danish juga berharap penjelasannya menjadi titik noktah dan tiada lagi yang mengaitkannya dengan isu itu.

Mengulas hubungannya dengan Nedim, Nora Danish mengakui Nedim rapat dengan dirinya tetapi menegaskan beliau berkawan dengan lelaki itu bukan kerana harta.

"Apa yang saya pentingkan adalah kami selesa antara satu sama lain," Nora Danish dipetik sebagai berkata.
Categories:

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

SH mohon maaf kerana terpaksa me'moderate'kan ruangan komen ini kerana ada komen datang dari sumber yang tidak dapat dikenal pasti.

Komen la banyak mana yang korang nak komen. Bagi la pandangan korang mengenai isu yang dibangkitkan. Insya Allah SH akan approve semuanya. KECUALI yang jelas melanggar Akta SKMM.

Sekian, terima kasih.

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Yang Lain

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping