Selasa, Oktober 08, 2013


Tahniah diucapkan kepada Ahli Parlimen PKR ni kerana telah berjaya memperhambakan seorang OKU demi kepentingan diri sendiri.

Sebelum ni kecoh Si Tipah Koyak tu menyebarkan gambar seorang OKU berbangsa India yang terpaksa merangkak untuk menyerahkan memorandum kepada JKM.

Rupanya, yang suruh OKU tu berbuat demikian ialah Si Pakwe kepada Si Tipah Koyak tu sendiri. Katanya, dia pun turut hadir pada ketika itu.

Niat nak memburukkan JKM akhirnya telah memakan diri apabila tindakan Ahli Parlimen tersebut didedahkan oleh rakan blogger SH, Si Parit Buntar Rebel. 

Diorang ingat tak de orang tau gamaknya. Sekali lagi, SH ucapkan tahniah kepada Pakwe Si Tipah Koyak tu kerana telah membogelkan diri sendiri depan orang ramai. Lain kali, suruh la Si Tipah Koyak tu bogelkan lagi ye!!!
 
Ghana  53 dipaksa di anjing kan dengan menggigit momorandum untuk diserahkan kepada JKM

Dilayan serupa Manusia kah ini? Apa sepatutnya mereka buat? 
AMBIL GAMBAR? (credit to LatheefaKoyak)
TERUSKAN MERANGKAK SAMBIL MENGIGIT? (credit to N.Surendran)

Ahli PKR Padang Serai dengan sengaja telah mempergunakan warga India yang dikatakan bertaraf miskin dan OKU untuk membuat bantahan terhadap ketidak perihatin JKM kerana mengabaikan warga miskin.

Oleh itu MP Padang Serai N Surendran bawa 50 penyokongnya untuk buat bantahan dan menyerahkan memorandum. Jelas menunjukkan Surendran mempunyai otak setaraf lembu kerana memudahkan kerjanya dengan menyuruh pengikutnya sendiri ke JKM untuk berdemo.

Apa yang patut dilakukannya ialah membantu penduduk untuk mendapatkan bantuan.  Inilah kerja pembangkang sejak 2008 mereka tak buat kerja. Dulu Gobala sekarang Surendran pula.. 

P/S: Kenapa N Surendran tak serah sendiri dan perlu demo? Demo itu biasa la bagi mereka tapi yang OKU tu kenapa disuruh serah sendiri merangkak serupa ANJING dan dibiar oleh 50 MACAI yang hadir? Kalau MP Padang Serai dah memang bangsat dengan taktik propaganda nya.Yang Latheefa koya tu lagi bodoh.nak nampak derita atau teruk pun AGAK AGAK la.
Categories: ,

3 ulasan:

  1. DAJAL betul si loyar-loyar SAMPAH PKR ini! Apahal si loyar-loyar PKR ni layan OKU INDIA mcm. ANJING, demi politik amat KOTOR mereka?! Mana NGO India, tak pula buat repot polis dan BISING mcm selalu?! Si RASIS DAJAL ini patut ditarik balik lesen loyar mereka - kerana sampai begitu sekali MENGHINA OKU!

    Makcik Sambal Belacan – PERTAHAN Islam dan umatnya, Raja-Raja Melayu/PM-TPM/UMNO/Bahasa Melayu, hak BUMIPUTERA Melayu dan BUMIPUTERA lain; dan hak orang miskin dari semua bangsa yang hormat Islam, dan bangsa dan hak Bumiputera (Bumiputera juga bermakna Pribumi/Orang Asal/Indigenous/Native/Aboriginal).

    BalasPadam
  2. Dajal gila babi depa ni, sampai hati suruh oku tu merangkak naik. Yang sihat walafiat ramai lagi, saja nak buat isu. Memang pakatan haramjadah

    BalasPadam
  3. betina yang koyak rabak ni HINDU PAKAI TUDUNG sebenarynya... HINDU pakai TUDUNG HINDU pakai TUDUNG HINDU pakai TUDUNG HINDU pakai TUDUNG HINDU pakai TUDUNG HINDU pakai TUDUNGHINDU pakai TUDUNGHINDU pakai TUDUNGHINDU pakai TUDUNGHINDU pakai TUDUNGHINDU pakai TUDUNGHINDU pakai TUDUNG

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping