Rabu, November 20, 2013


Nah!!! Sekarang kita tahu dari mana datangnya 'Fantasi' Si Nurul Izzah bila dia bercerita pasal 30 orang anggota SB di London sebelum ini.

Hakikatnya, perangai anak dengan bapak sama je. Dua - dua kuat menipu tak sudah - sudah. Suka sangat 'meludah' sana sini. Sekarang dah kantoi, apa rasa? Sedap tak?

Jika sebelum ini, masa SEBELUM Pilihan Raya Umum yang lalu, Si Ketua Penipu tu jugak yang buat cerita pasal kewujudan 40ribu Bangla yang diimport oleh Kerajaan.

Masa kempen Pilihan Raya Umum, puas la puak - puak Pakatan Haramjadah tu menjadikan isu tersebut sebagai bahan kempen menggunakan kenyataan Si Ketua Penipu tu.

Printscreen Blog Pakatan disebelah ni merupakan diantara mekanisme mereka menyebar-luaskan kempen berkaitan dengan kewujudan 40ribu orang Bangla tu.

Pada hari pembuangan undi, kempen tersebut masih berterusan bila puak - puak Pakatan Haramjadah ni buat kecoh dibeberapa Pusat Daerah Mengundi.

Sampai ada orang dari kalangan warga tempatan termasuk masyarakat orang asal pun didakwa sebagai Pengundi Hantu. Tu belum cerita pasal golongan Mamak.

Sekarang bila dah SELESAI Pilihan Raya Umum dan mereka GAGAL membuktikan kewujudan 40ribu orang Bangla yang dimaksudkan, mula la diorang jadi tak tentu arah.

Nak pulak bila Perdana Menteri Bangladesh sendiri mendakwa tuduhan yang dibuat oleh Si Ketua Penipu tu sebagai satu penghinaan kepada Negara mereka.

Perkara itu la yang membuatkan Si Ketua Penipu tu mula ketar lutut dan jadi tak tentu arah. Alasan BASI dan LAPUK jugak dia guna untuk melepaskan diri dari dakwaan.

Dia tuduh pulak semua cerita mengenai 40ribu orang Bangla tu adalah persepsi ciptaan UMNO sendiri. Pulak dah!!! Macan SIAL je mulut Si Ketua Penipu tu ye.

Sesuka hati dia je nak tuduh orang yang buat cerita. Padahal, diorang yang dok jaja cerita tu. Nak salahkan orang lain apa pasal pulak? Dah tak de alasan lain ke yang dia nak buat?

IRONIKnya, pemimpin Pakatan macam Si Fuziah Salleh tu jugak yang kata BN tak pandai buat persepsi. Diorang je yang pandai buat persepsi ni kata dia. Maka sekarang ni, lu orang tanggung la sendiri!!! Jangan nak salahkan orang lain pulak!!!
Categories: ,

2 ulasan:

  1. Bapak puaka, anak pun puaka jugak lah....nasib badan....

    BalasPadam
  2. Pengikut pun puaka... He he he...

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping