Khamis, November 07, 2013


Hah! Ni apa hal pulak Si Ketua Penipu tu nak angin tak tentu arah ni bila isu berkaitan dengan harta kekayaan Si Azmin tu didedahkan kepada umum?

Apa pasal pulak dia yang beria - ia nak terasa sangat? Dia ada kaitan ke dengan pemilikan harta kekayaan Si Azmin dan isteri dia sebelum ini?

Mesti la ada ye tak. Dah nama pun Si Azmin tu Setiausaha dia sewaktu dia menjawat jatan sebagai Menteri Kewangan selama 8 tahun. Mungkin sebab tu la dia marah kot.

Korang bayangkan la. Selama 8 tahun dia jadi Menteri Kewangan, Setiausaha dia sendiri mampu membolot harta sebegitu banyak untuk diri sendiri.

Tu baru Setiausaha beb. Belum kira pasal diri dia sendiri lagi. Berapa banyak pulak yang dia dah kumpul untuk diri dia? Tentu - tentu jauh lebih banyak dari orang bawahan dia kan.

Maka tak heran sekiranya Si Ketua Penipu tu pun boleh naik angin bila isu berkaitan dengan pemilikan harta Si Azmin ni dibangkitkan semula baru - baru ni.

Dalam pada masa yang sama, ada jugak pencacai Pakatan Haramjadah tu yang marah. Diorang kata pihak yang mendedahkan isu tu dengki dengan Si Azmin.

Kononnya kata diorang, masa Si Ketua Penipu tu pertikai pasal Tan Sri Syed Mokhtar, orang bising kata Si Ketua Penipu tu dengki orang Melayu jadi kaya.

Tapi bila Si Azmin tu mampu memiliki harta sedemikian punya banyak, kenapa nak bising - bising? Bukan ke Azmin tu pun Melayu jugak? Pergh!!! Punya nak tegakkan benang yang basah ye tak.

Sanggup pulak diorang bangkitkan isu berkaitan dengan Melayu hanya semata - mata nak menghalalkan rasuah dikalangan pemimpin diorang sendiri? RETORIK sungguh!!!

Yang orang bising bukan sebab Si Azmin tu Melayu dan bukan kerana dia jadi kaya. Tapi sumber kekayaan dia tu datangnya dari mana? Itu yang orang persoalkan.

Dan yang paling utama, kot kalau dia nak kutip harta ber'billiun - billiun' sekali pun kutip la. Tapi jangan jadi RETORIK dok tuduh orang tak tentu arah!!! Tolong la jadi manusia yang ada maruah sikit. Jangan la jadi KETAM!!! Seterusnya, klik kat sini.
Categories: ,

2 ulasan:

  1. kena spesifik sikit laa bro...u kata harta azmin, anwar ingat shamsidar....kesian sikit laa kat gay itu :P

    BalasPadam
  2. APE TAK MENGAMUK. KAN KE ITU POO..JAAN HATI. NANTI KALAU SANGKUT AZMIN..SANGKUT SHAMSIDAR LEPAS TU SANGKUT SIKETUA PENIPU TU. SATU DUNIA BOLIH TAU WOO...
    TAKPE LEPAS NI BUAT CERAMAH. KAT MASJID PUN TAK APE. INI SEMUA FITNAH UMNO. PECACAI PUN APA LAGI.. SAMA TOLONG COVER..DAPAT SAHAM EXPRES KENERAKA. TER LUPA PULAK SIKETUA PENIPU NI MAKHLOK ANUGERAH TUHAN. MAKSUM..TAK BOLIH DIPERTIKAI.. NANTI BERDOSA.
    POORRAAHH...CIIITT..

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping