Selasa, November 26, 2013


Adeh!!! Tepuk dahi lagi la puak - puak Pakatan Haramjadah tu nampak gayanya. Lepas satu persatu kemaluan mereka didedahkan kepada umum dan dihadapan orang ramai.

Hari tu, isu berkaitan dengan Lynas. Sekarang dah senyap dah isu tu. Tak de dah diorang nak berbicara pasal isu tu dalam sidang DUN. (KLIK SINI) Lepas ni giliran Cynide pulak.

Memang tak boleh blah lansung puak - puak Pakatan Haramjadah ni!!! Lain kali kalau nak menipu tu, biar la berpada - pada. Jangan la sampai tahap memalukan diri sendiri!!! Sekarang, mana ADUN - ADUN Pakatan tu nak sorok muka masing - masing!!!
Demonstrasi semasa waktu rehat Sidang DUN Pahang disaksikan oleh MB Pahang, Ketua Pengarah Alam Sekitar, Saintis DOSH, dan ADUN - ADUN BN serta Pembangkang.

Paras ukuran hidrogen cyanide di lombong emas RAGM Bukit Koman Raub dari bulan Januari hingga September tahun ini secara purata 0.5 ppm.

Demonstrasi menunjukkan kandungan hidrogen cyanide yang diukur di halaman Wisma Sri Pahang adalah sama dengan sample yang diambil dari Bukit Koman.

DOSH meletakkan paras 4.7 ppm merbahaya kepada kesihatan manusia.

Sebelum ini pembangkang membuat dakwaan liar bahawa penggunaan hidrogen cyanide di lombong emas Bukit Koman telah menyebabkan sakit kulit kepada penduduk berhampiran.

Pembangkang juga turut mengadakan Himpunan Hijau di Raub dan KL mendakwa kononnya ianya akan menjejaskan kesihatan rakyat.

Pengukuran paras hidrogen cyanide yang dibuat dihadapan ADUN Pembangkang jelas tidak membahayakan rakyat Pahang yang tinggal berdekatan dengan lombong emas. - WZWH
Categories: , , ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping