Selasa, November 26, 2013


Jika tadi ada pihak mendedahkan mengenai rahsia disebalik tangisan diantara Si Husam akibat kekalahan Si Mahfuz Bean dalam pemilihan sebelum ini. (Klik disini)

Tapi siapa sangka, ada agenda jauh lebih sulit dari itu telah berlaku dalam pemilihan PAS yang lalu. Ada lagi kisah sulit yang tak didedahkan kepada umum.

Rupanya tangisan Si Husam Kambing tu bukan la tangisan yang ikhlas. Tetapi hanya sekadar wayang didepan semua perwakilan untuk menutup kemaluan masing - masing.

Pada mulanya kita hairan juga. Kenapa pulak Si Husam dan Si Din Pudu tu nak rasa sedih dengan kekalahan Si Mahfuz Bean tu? Macam ada benda tak kena pulak gayanya.

Dari satu sudut, nampak macam mereka tidak suka dengan kemenangan Pak Berahim yang menggantikan Si Mahfuz Bean tu sebagai Naib Presiden PAS kali ini.

Baca 3.0.
"Perbincangan Husam dengan Mahfuz"
Dari keputusan awal yang kita dengar sebelum pengumuman dibuat, katanya Si Husam tu yang telah tersingkir dari menjawat jawatan sebagai Naib Presiden.

Tapi setelah pengiraan semula dijalankan, lain pulak keputusannya. Si Husam tu pulak yang berjaya menyingkirkan Mahfuz dengan kelebihan 16 undi sahaja.

Dari apa yang didedahkan oleh blogger Pro Pakatan ni, baru lah kita dapat gambaran yang sebenar. Rupanya diantara Si Husam dengan Si Mahfuz tu ada buat perbincangan sulit.

Blogger tu tak dedahkan pulak apa isi kandungan perbincangan yang dibuat oleh dua orang pemimpin PAS yang menjadi 'Agen Sulit' Si Ketua Penipu tu.

Tapi apa yang pasti keputusan yang dibuat semalam ternyata diselubingi seribu tanda tanya. Jelas pemilihan yang dibuat tidak dijalankan dengan telus dan jujur.

Dan apa yang lebih menyedihkan, mereka berpakat menipu para perwakilan secara terang - terangan. Hidup - hidup diorang tipu ahli - ahli sendiri. Jadi, jangan heran la kalau diorang sanggup menipu orang lain yang tak de kaitan dengan parti tu atas dasar kepentingan sendiri!!!
Categories: ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping