Sabtu, November 23, 2013


Jika selama hari ini, PAS dan Pakatan Haramjadah tu sering mendabik dada mengatakan yang mereka ni telus. Mereka memperjuangkan Kebenaran. Jujur sangat la kononnya.

Kiranya, semua yang berlaku diantara mereka akan dimaklumkan kepada rakyat. Dalam erti kata lain, tiada rahsia diantara mereka dengan rakyat.

Tapi kenapa dalam kenyataan Si Mujahid Rawa ni menunjukkan mereka cuba nak menyembunyikan sesuatu dari pengetahuan rakyat? Kenapa dia nak tutup isu tersebut?

Kalau ianya nak disembunyikan dari rakyat, dimana letaknya Ketelusan dan Kejujuran mereka kepada rakyat? Dimana mereka tempatkan Kebenaran itu sebenarnya?

Andaikata diorang nak sembunyikan masalah dalaman yang berlaku diantara PAS dengan DAPigs dari pengetahuan rakyat biasa je kita boleh terima lagi.

Tapi kalau dah sampai tahap ahli - ahli sendiri pun turut kena tipu dek pemimpin amcam Si Mujahid tu apa kejadahnya? Tak ke itu menipu namanya?

Sebelum ini, Si Mujahid Rawa tu tampil dan memberikan kenyataan sambil mengakui bahawa memang wujud masalah dalam konteks hubungan diantara PAS dan DAPigs.

Dengan kenyataan yang dikeluarkan oleh Si Mujahid tu, maknanya memang sah la diorang ni sekadar bermain wayang je dengan rakyat. Diorang menipu terang - terangan.

Didepan rakyat, diorang tunjukkan yang KONONnya hubungan sesama diorang baik. Tapi dibelakang, rupanya diorang berperang sesama sendiri. Kalau itu bukan menipu, kita nak kata apa lagi?

Malang sungguh bagi PAS kerana ada pemimpin macam Si Mujahid ni. Nama je dia nak jadi pejuang Islam, tapi bila dalam bab nak menegakkan Kebenaran, dia la paling BACUL sekali. Kalau setakat BACUL je tak pe lagi beb. Tapi jangan la sampai tahap dia nak jadi MUNAFIK!!!
Categories: , ,

1 ulasan:

  1. TUHAN MEMANG ADA JADIKAN MANUSIA YANG MEMPUNYAI DUA ALAT KELAMIN. PAS PUN MACAM TU JUGAK. MASA MEREKA MENYALAK DAN TUNJUK BERANI..MASA TU HORMON JANTAN TENGAH PENUH DALAM KEPALA. DATANGLAH SEGALA MACAM BAPAK..KARPAL SINKI KE..LGE KE..LKS KE..SANGGUP GENGGAM PENUMBUK. TAPI BILA HORMON BETINA DATANG... SINSING LENGAN BAJU...SINSING KAIN.. BUKAN NAK GOCOH TAPI SIAP NAK LARI. PTUIIH..AMBIK KAU KAHAK AKU NI.
    CAKAP PONG PANG PONG PANG. JIKA NAK BUAT HUDUD..SATUKAN DULU UMAT ISLAM MALAYSIA. INSYAALLAH. JIKA UNTUK KEBAIKAN DUNIA AKHIRAT RAKYAT AKAN SOKONG. LEBIH2 LAGI KAUM MELAYU. HUDUD BUKAN SETAKAT UMPAN PILIHANRAYA JER.

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping