Sabtu, November 02, 2013


Alamak ai!!! Apa la masalah Mamat ni dengan puak - puak Parti Angguk Saja tu ye? Kenapa la dia marah sangat dengan diorang sampai sanggup dia buat macam ni?

Kalau sebelum ni, Mamat tu jugak yang pernah cerita pasal Tabung Memali dan misteri kehilangan duit dalam tabung tu yang tiba - tiba lesap entah ke mana.

Kali ni, apa pulak lagi yang dia nak dedahkan kepada orang ramai? Mari kita sama - sama saksikan pendedahan yang dibuat oleh C.N. Al-Afghani dalam video dibawah.

Cuma satu je yang kita heran sekarang ni. Kenapa dengan pendedahan yang dibuat oleh C.N. Al-Afghani ni tak berani diambil tindakan oleh PAS?

Kenapa sampai hari ini, setiap kali dicabar PAS untuk saman dia, semuanya pakat senyap belaka? Apa yang diorang takut sangat dengan dia ni?

Jika benar pendedahan yang dibuat oleh C.N.Al-Afghani ni tidak benar, maka mereka perlu ambik tindakan yang sewajarnya. Jangan setakat pandai main cakap je tapi takut nak bertindak!!! Dah tentu - tentu orang akan anggap diorang tu Pengecut!!!

Categories: ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping