Rabu, November 06, 2013


Sebelum ini, kita tau bahawa DAPigs mengalami masalah yang cukup kronik sehingga parti tersebut terpaksa mengadakan semula pemilihan CEC mereka.

Perkara tersebut dilakukan atas laporan dan aduan yang dibuat oleh ahli DAPigs yang tak puas hati dengan pemilihan CEC sebelum ini akibat kesilapan teknikal.

Maka, atas sebab itulah RoS mengambil tindakan dan mengarahkan DAPigs untuk mengadakan semula pemilihan jawatankuasa CEC mereka.

Namun, walaupun perkara tersebut telah pun selesai, kemelut kepimpinan yang melanda DAPigs masih lagi belum selesai dan ianya bertambah buruk.

Macam - macam isu yang dibangkitkan oleh kepimpinan DAPigs diperingkat Negeri mengenai campur tangan CEC Pusat. Habis semua diorang nak control.

Kecaman dan kritikan yang bertubi - tubi datang dari pelbagai pihak didalam DAPigs sendiri membuatkan parti itu kian terhimpit dengan dakwaan dikalangan ahli mereka.

Tak de ruang dah DAPigs nak menyalahkan orang lain. Dah tak de sebab diorang nak menunding jari dan menyalahkan UMNO atau pihak Kerajaan dalam isu ini.

Yang pasti, seluruh rakyat Malaysia sendiri menyaksikan bahawa kesilapan sebenar berpunca dari DAPigs sendiri. Jadi, diorang la yang kena tanggung.

Malangnya, DAPigs yang dah dimalukan oleh ahli parti sendiri tu bertindak macam orang Gila melalui Pengerusinya, Si Karpal Whilchar tu dengan membuat saranan berikut:

Nah!!! Itu buktinya bahawa DAPigs ni memang dah songeh!!! Diorang yang tak dapat selesaikan masalah, nak salahkan orang lain pasal apa! Sendiri cari penyakit, sendiri tanggung la woi!!!
Categories: ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping