Rabu, November 06, 2013



Jika sebelum ini, SH hanya mendedahkan artikel berkaitan dengan ceramah Si Ketua Penipu tu sewaktu kempen Pilihan Raya Kecil di Sungai Limau. (Klik kat sini)

Kali ini kita dedahkan pulak diantara punca - punca yang membuatkan Si Ketua Penipu tu nai angin tak tentu arah dan mengamuk di Sungai Limau.

Si Ketua Penipu tu membuat dakwaan kononnya pihak Kerajaan takut nak berunding dengan taikun - taikun yang mendapat keuntungan besar. Termasuk la Tan Sri Syed Al-Bukhari sendiri.

Apa yang jelas, Si Ketua Penipu tu tak senang hati bila ada Melayu yang menjadi kaya raya dan terang - terangan membantu meringankan beban rakyat.

Semua orang pun sedia maklum bahawa Tan Sri Syed Al-Bukhary ni ada Yayasan sendiri dimana Yayasan tersebut membantu mereka yang memerlukan dari kalangan masyarakat Bumiputera.

Persoalannya, adakah orang lain yang menjadi kaya raya sewaktu zaman Si Ketua Penipu tu penah buat benda yang sama seperti Tan Sri? Tak pernah pulak kita dengar ye tak.

Sampai tahap, Setiausaha Sulit dia sendiri pun memiliki harta kekayaan yang diluar jangkaan walaupun hanya berjawatan rendah gred 41.

Pun pada ketika itu, Si Ketua Penipu tu hanya mendiamkan diri. Sekarang kita tuntut penjelasan dari Si Ketua Penipu tu, adakah dakwaan yang dibuat oleh Bekas Pegawai BPR tu benar atau ianya sengaja direka cipta?

Kalau ianya sengaja dibuat - buat, kenapa sampai hari ini dia masih tak ambik tindakan terhadap pendedahan yang dibuat oleh Bekas Pegawai BPR tu? 

Takkan nak buat penjelasan pun dia takut kot!!! Awat 'Dongoi' macam tu yang nak dijadikan sebagai pemimpin? Alamat jahanam la Negara jawabnya kalau setakat itu pun dia takut nak ambik tindakan!!!

Categories: ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping