Isnin, November 18, 2013


Masuk hari ini dah lima hari berlalu. Tapi Si Jambu sekor ni nampak gayanya terus diam membisu. Lidah dia dah kena kerat ke? Atau PKR dah keluarkan arahan jangan bercakap?

Kalau sebelum ini, dia la yang paling cepat sekali buat kenyataan media dan menafikan isu yang dibangkitkan. Malah dia siap tuduh pulak UMNO jadi dalang.

Semua tu sandiwara UMNO kata dia. Semua tu hanya rekaan dan omong kosong UMNO kononnya. Sekarang, bila banyak isu yang dibangkitkan macam mana pulak?

Adakah isu tu semuanya ada kaitan dengan UMNO? Adakah isu tu juga sengaja diada - adakan oleh UMNO? Kenapa isu tu semua dia tak jelaskan kepada rakyat?

Jika tindakan ahli PKR Cabang Pandan yang keluar parti tu merupakan sandiwara UMNO, macam mana pulak dengan Ahli Jawatankuasa PKR di Sabah? (Klik Sini)

Yang cerita pasal ADUN PKR keluar parti sebab hilang kepercayaan dan keyakinan terhadap kepimpinan PKR tu pun ada kaitan dengan UMNO jugak ke?

Dan terbaru tindakan Bekas Pengerusi PKR Kedah keluar parti baru - baru ni di Langkawi. Pun kerja UMNO jugak ke? Kenapa Si Jambu tu tak jelaskan semua ni?

Nampak sangat la yang Si Jambu tu dah hilang akal nak menjawab isu berkaitan dengan tindakan ahli - ahli PKR yang bertindak meninggalkan parti tu sebenarnya.

Jelas Si Jambu tu tau yang dia takkan mampu nak tuduh UMNO menjadi dalang kepada semua perkara ni secara berterus - terusan tanpa bukti yang kukuh.

Orang semua dah menyampah dengan alasan sedemikian. Orang semua dah meluat dengan sikap 'Cakap tak serupa bikin' PKR ni sebenarnya. Setakat cakap tanpa bukti yang sah, baik tak payah!!! Buat mengabihkan masa je!!!
Categories: ,

1 ulasan:

  1. GEBANG BESAR...DENGAR DIORANG PUNYA CERITA...KETAR LUTUT DIBUATNYA. JIKA TIDAK KERANA PECACAI PAS YANG BENGAP DAH LAMA BUNGKUIH PARTI KIAN REPUT NI. NAH... SEKARANG LIHATLAH PARTI MANA YANG MEREPUT.
    LAIN KALI SALAHKAN UMNO LAGI. KAN SENANG JADI AHLI POLITIK BODOH DAN BANGANG. LEPAS TANGAN...SALAHKAN PIHAK LAIN. WAR WARKAN SELUROH NEGARA BAHAWA INI KERJA UMNO. UMNO DAH BELI... JAWAPAN PALING MUDAH.
    AKAI ADA GUNA BUAT FITNAH DAN MENIPU SPT KEPALA BAPAK PENIPU.

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping