Rabu, November 13, 2013


Dimana kesudahannya kisah 'Panas' mengenai Si Nurul Izzah tu? Masih tidak adakan jawapan yang benar - benar boleh dipercayai dibuat oleh pihaknya?

Jika dilihat dalam 'printscreen' dibawah, jelas menunjukkan bahawa Kak Wan Omega sendiri mengakui kewujudan video anaknya dengan Pensyarah tu.

Kalau tidak, kenapa Kak Wan Omega tak ambik tindakan terhadap pihak yang terlibat? Kenapa 'posting' do laman blog tersebut dipadamkan pada hari yang sama?

Semua persoalan ni masih lagi berkitar dalam kepala rakyat Malaysia. Nampak gayanya isu ini mampu mendiamkan mulut lantang Si Nurul Izzah tu sendiri. Bila kena batang hidung, lidah dia terus keras. Baru dia tau langit tinggi ke rendah!!!
Jikalah difahami betul-betul apa yang dituliskan Wan Azizah ada macam tidak kena dengan apa sebenarnya Wan Azizah cuba maksudkan:

Bekas pensyarah itu adalah dikutuk dan dikeji serta melanggar sepenuhnya tata etika sebagai seorang dengan memanipulasi anak saya YANG MASIH MENTAH KETIKA ITU.

Adakah Wan Azizah benar-benar mengaku video tersebut bersangkutan dengan Nurul Izzah yang masih mentah di ketika itu? 

Tetapi isu ini akhirnya, dibiarkan tergantung selepas menjadi persoalan panas di alam maya.

Jadi jikalah itu yang dimaksudkan Wan Azizah seolah-olah benar berlaku, sudah tentulah kenyataan video Izzah ada sedikit janggal untuk suka-suka menyerang Tun Dr Mahathir dan SKMM. 

Mungkin sudah tiba masa Nurul Izzah kena banyak beli cermin dan digantung sekeling bilik dan pejabatnya. Apatah bila terkait kisah skandal video China Doll. Maka lagi-lagilah berserabut.

Kerana ulasan Wan Azizah boleh diandaikan, memberi sebab mengapa Nurul Izzah cukup beria-ia membenteras isu halaman porno atau lucah, malah boleh diandaikan kaitan skandal hitam telah membuatkan keluarga mereka benar tersepit. 
Categories: ,

1 ulasan:

  1. Dalam video tu bukan nurul izah.. itu adalah anak puaka yang menyamar jadi nurul izah. Maklumlah kan dalam pkr banyak jenis makhlok jadi2an.

    BalasPadam

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping