Rabu, Disember 11, 2013


Halamak ai!!! Makin hari makin berani nampak gayanya Si Azmin ni bersuara. Sampai tahap dia sanggup kata yang Si Ketua Penipu tak penting dalam PKR.

Wah!!! Bukan main lagi nampak gayanya aksi Si Azmin tu sekarang ye. Punya la tinggi hidung dia sampai dia dah lupa siapa yang angkat dia naik ke atas.

Mungkin Si Azmin ni sebenarnya hanya cuba nak menegakkan 'Anu' Bang Nun yang dah bengkok tu kot. Tu pasal la yang dia berani keluarkan kenyataan sedemikian.

Sebelum ini, kita juga pernah dengar keluhan dan kekecewaan Si Azmin tu mengenai amalan 'Nepotisme' dan 'Kronisme' yang berleluasa dalam PKR.

Dalam kenyataan itu jugak membuktikan bahawa Si Azmin ni dah mula hilang keyakinan serta sudah mula muak dengan 'Politiking' yang menjadi 'Norma' bagi PKR.

Nak pulak dikalangan ahli - ahli keluarga Si Ketua Penipu tu sendiri. Maka sebab itulah dia sanggup keluarkan kenyataan sedemikian didalam media secara terang - terangan.

Tapi, nampak sangat la yang Si Azmin ni hanya berani bila Si Ketua Penipu tu tak de dalam Negara je. Kalau Si Ketua Penipu tu ada dalam Negara, kecut buah kerandut dia.

Mau dia berfikir dua tiga kali semata - mata nak keluarkan kenyataan sedemikian. Hakikatnya, Si Azmin ni hanya berani macam tikus. Kucing tak de, dia la raja.

Azmin terlupa yang PKR memang ditubuhkan demi memperjuangkan kepentingan Si Ketua Penipu tu semata - mata. Lahirnya PKR adalah khusus untuk Si Ketua Penipu tu.

PKR lahir bukan untuk memperjuangkan Keadilan buat rakyat. PKR wujud bukan sebab rakyat yang mendahagakan Keadilan. Sebalik PKR muncul sebab Si Ketua Penipu tu.

Jadi, usah la Si Azmin ni nak cuba menipu rakyat dengan membuat kenyataan Cliche' dan lapuk macam tu. Buat memalukan diri sendiri je. Kot ye pun nak menipu, jangan la sampai sanggup nak membodohkan orang lain!!! Kalau diri sendiri bodoh sudah la!!!
Categories: ,

0 comments:

Catat Ulasan

Baca cerita lanjut di http://semuthitam80.blogspot.com

Ruangan Komen ini terpaksa dimoderatekan kerana terdapat komen yang tidak berkaitan seperti 'Perkhidmatan Ghaib' yang ditawarkan oleh mereka yang cuba mengambil kesempatan.

Pembaca boleh meninggalkan komen asalkan ianya tidak melanggar Akta SKMM. Namun perlu diingatkan, sebarang komen yang ditinggalkan adalah tanggungjawab pembaca sendiri dan ianya tidak ada kaitan dengan admin blog ini.

Sekian, Terima Kasih.

SUPPORTED BY:

Anda mungkin juga meminati:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Lain - Lain Artikel

Disclaimer

Assalamualaikum. Kepada semua pengunjung yang dihormati.

Blog ini khusus menceritakan mengenai isu - isu semasa. Perjuangan utama adalah bagi menegakkan yang Hak dan menentang yang Batil.

Artikel dalam blog ini sekadar ingin meningkatkan paradigma dan memprokasikan minda pengunjung.

Maka adalah disarankan kepada pembaca yang dihormati agar menggunakan otak dan akal yang dianugerahkan Allah S.W.T sebaik yang mungkin.

Bahan - bahan didalam blog ini boleh diulang terbit oleh mana - mana pihak. Namun pemilik blog ini tidak akan bertanggungjawab terhadap penyalah-gunaan asal oleh orang lain untuk tujuan propaganda mereka.

Sekian, terima kasih.

Ping